Pug Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Skal oppgradere PC'en, og skal bestille fra komplett.no som har to av delene som "ukens tilbud"... HK: MSI K8N NEO Platinum Edition S745 CPU: AMD Athlon 64 3000+ CPU-vifte: NorthQ Silent Ice (19 dB) Skjermkort: Gainward GeForce 6800 LE Minne: Corsair Value Select PC3200 2x512MB PSU: NorthQ Silent 400W Vifte: PAPST Vifte 80x80x25mm (12dB) I tillegg har jeg tenkt å kjøpe Arctic Silver 5 goop... Det funker bra sammen med CPU'en og CPU-vifta jeg har satt opp? Totalt blir dette 6795 kroner Budsjettet mitt ligger på 7000 kroner. Jeg har et par sprørsmål: - Bråker vifta på Gainward GeForce 6800LE mye? Med mye mener jeg om jeg kan høre noe særlig til den når jeg har støydempet kabinettet? I så fall tror jeg jeg skal bestille en Arctic Cooling VGA Silencer 5 - Gainward 6800LE klarer vel å kjøre HL2 relativt smooth? Noen som har tips til forbedringer? Endret 15. oktober 2004 av Pug Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ser ut som du kan dine saker meget bra Det er klart at skjermkortet ikke er det beste på markedet, men til budsjettet er det bra nok. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Ser ut som du kan dine saker meget bra Det er klart at skjermkortet ikke er det beste på markedet, men til budsjettet er det bra nok. OK, så alt ser bra ut til at budsjettet mitt er 7000? Arctic Silver 5 goop er bra? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ser ut som du kan dine saker meget bra Det er klart at skjermkortet ikke er det beste på markedet, men til budsjettet er det bra nok. OK, så alt ser bra ut til at budsjettet mitt er 7000? Arctic Silver 5 goop er bra? Jepp, har det selv, men gadd ikke å bruke den men den skal være bra.... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Artic Silver er nok det beste man får tak i Lenke til kommentar
Pug Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 NorthQ 400W PSU passer i et Chieftec Midi Tower ja? Også lurer jeg på hvor mange kabinett-vifter jeg kan koble til HK? På mitt gamle finner jeg bare to strømuttak til kabinettvifter... Nå kommer jeg til å ha 3 stk vifter. Om MSI K8N Neo har bare to uttak, hvordan kobler jeg til den tredje? Har PSU'en strømuttak til vifter med 3-pins molexkontakt? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 De fleste kabinettvifter man kjøper har vel med kobling til 5-pins, er det molex-kontakt det heter? Du kan ihvertfall koble dem rett på strømforsyninga. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 De fleste kabinettvifter man kjøper har vel med kobling til 5-pins, er det molex-kontakt det heter? Du kan ihvertfall koble dem rett på strømforsyninga. Og NorthQ passer i et Chieftec Midi Tower? Den har jo vifta plassert et annet sted enn på vanlige strømforsyninger, men det er vel ikke noe problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå