Muteki Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Fikk nettopp en Simens C65 og det var en abbonomang mobil. Bytta det nye med mitt gamle SIM kort som var kontat. Skulle sende en MMS men når jeg skal til å sende den så kommer det at nettverk er feil. Hva er feil og hvordan får jeg retta på det? Er mobilen sperra? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Nå når jeg prøver å få lasta ned en sang og skal til å åpne kommer det: Internett-tjenesten er ikke aktivert. Hva skal jeg gjøre? Går det ann å få restarta moblien vis dere forstår hva jeg mener? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 lever den inn til service hos siemens! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Ok. Tenkte på å gå til butikken der mobilen er kjøpt. Skal ditt kanskje i morra! EDIT: STOR FEIL! Endret 15. oktober 2004 av darkX Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 er mobilen kjøpt i morra? eller mente du at du skulle gå i butikken du kjøpte mobilen i å bytte den, eller hva du ville gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå