Hydrolift Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 PCn til kameraten min uler konstant fra den er slått på. Den booter windows uten problem, men det er bare den infernalske pipingen. Han har et Abit KV8 MAX3 754 og amd 64 3000+ corsair twinx 3200 ram. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hvordan uling? Du kunne ikke tatt opp litt av ulingen og gitt en link til den? Kommer nok fra en vifte eller noe. Har også opplevd at enkelte CD-Brennere ikke greier å holder kjeft (kast den og skaff en ny). Om Pc speakeren uler så er den kanskje koblet feil (til noe den ikke burde være koblet til) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) PCn til kameraten min uler konstant fra den er slått på.Den booter windows uten problem, men det er bare den infernalske pipingen. Han har et Abit KV8 MAX3 754 og amd 64 3000+ corsair twinx 3200 ram. Har selv hatt det samme problemet med Abit IC7 MAX3. Fant etter hvert ut at det er OTES-viften som ikke alltid virker som den skal (har han OTES? Tror det er det på det kortet...) da må han inn i bios og slå av alarm/varsling om at otes-viften ikke virker. Har han kabinettvifte/kabinettvifter går det sikkert greit uten den. Min virker forresten igjen nå. Endret 15. oktober 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (brann bil) ot: les i manualen. kontroler alle koblinger kontreler at alle vifter går les i manualen lkontroler rpm på vifter mot instillingane i bios les i manualen endå ein gong Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) (brann bil) *irriterende banner* ot: les i manualen. kontroler alle koblinger kontreler at alle vifter går les i manualen lkontroler rpm på vifter mot instillingane i bios les i manualen endå ein gong fjern den banner greia.. please.. irriterende... Til trådstarter.. Skjekk HVOR ulinga kommer fra først og fremst, er det speakern, så les i manualen om hva denne pipelyden betyr. Endret 15. oktober 2004 av Vizla Lenke til kommentar
Naits Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg har opplevd en konstant irriterende hyling selv i PCen, og da kom det av skjermkortet. Grunnen var at strømmen ikke var satt i skjermkortet (6800 GT) Det skjermkortet har egen strøminngang. Vet ikke om du har noe sånt, men du kan jo sjekke Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Mr.Elendig: Var det nødvendig med banneren? Hold dere til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Privat småprat kan skje andre steder. Hva har det du sa med spørsmålet hans og gjøre? Flisespikkeri Var det egentlig nødvenig med den banneren? EDIT: Obs... Endret 16. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Mr.Elendig: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig bruk av banning, flaming og innlegg ment for å skape dårlig stemning er ikke tillatt Var det nødvendig med banneren? Hold dere til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Privat småprat kan skje andre steder. Hva har det du sa med spørsmålet hans og gjøre? Flisespikkeri Var det egentlig nødvenig med den banneren? ehh for det første banning er stygt språk og ikke noe med en banner å gjøre Litt off topic går an syns jeg må jo ha litt moro her inne ellers blir det bare kjedelig han mente nok det som en komentar til måten trådstarter skrev brann bil på kanskje unødvendig ja men litt humor syns jeg on topic: har du klart å lokalisere nøyaktig hvor ulåten kommer fra kan det være en viftelyd (blåselyd) kommer det fra hd eller cdrom? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) (brann bil) ot: les i manualen. kontroler alle koblinger kontreler at alle vifter går les i manualen lkontroler rpm på vifter mot instillingane i bios les i manualen endå ein gong Det står ikke noe om at det er redigert så han snakket on topic når du skrev replyen din å, så forstår ikke hva du whiner for du snakker mer off topic selv! Og banning har nok med stygt språk å gjøre ikke bannere. :!: Spesielt siden det står banning og flaming er ikke lov. edit: Glemte å fjerne banneren når jeg quota. Endret 16. oktober 2004 av hba Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Til alle dere som kommenterer banneren; HOLD DERE TIL TOPIC! Dere er akkurat samme ulla - look in the mirror! Og folk trenger tydligvis opplæring i norsk, selv etter 10 år på skolen. Merkelig fenomen det der. Til trådstarter; Pass på at alle viftene går og sjekk til hvilken kontakt CPUvifta går. Deretter sjekker du BIOS og finner ut hvilken kontakt som overvåkes av systemet. Sett enten vifteledningen i denne kontakten, eller sett BIOS til å overvåke den kontakten dere bruker nå (dette er det enkleste). Skal du bytte kontakt, gjør det mens maskinen er avslått. _ johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå