Margarus Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) jeg har nå skiftet kjøler fra den orginale vifta på 9600proen til kjøleribbe fra 9600se med en gammel cpu vifte på (kjøler ganske bra) men til mine store skuffelse så skulle jeg starte opp pcen etter å a montert kortet i pcen så er det hvite streker me små striper i på alle iconene osv men ikke på bilder nor jeg ser på film er det masse grønne prikker på filmen.... jeg laster ned 4.10 driveren nå så får håpe dette hjelper. eller kan det hvære noen andre feil?. kan det a fott statisk elektrisitet i seg at det er ødelagt ? koret funket aledeles perfekto før jeg tok det ut monterte ny kjøler å satt de tinn gijen Endret 15. oktober 2004 av Margarus Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 har nå innstalert di nye ati 4.10 driverne å det var ingen endring.har også tatt ut kortet å blost ren agp port osv ingen endring. hvordan i helvette kan jeg få vekk di prikkene på filmen å strekene på icons. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Det høres jo ut som varmeproblemer. Sikker på at den nye kjøleren har god nok kontakt med kjernen? Har du hatt på kjølepasta? Er det passiv blokk eller har du en vifte på den? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) hm kjøleren er kald å ikke så varm så den gamle var. jeg har ikke hatt på kjøle pasta "prøvde å skrape sammen det som var på" jeg skla se om jeg får skaffet meg noe kjøle pasta da vis det skal hjelpe inn på driver innstillingene på maskinvare akkselerasjon så kan jeg bare ha det på det 3dej hakket "deaktiverre direckx å film osv vis jeg tar den lenger opp kommer det grønne prikker om filmen å striper på iconer. jeg har bestandig kjørt den helt på fult uten problemer? det er en kjøle blokk med montert en gammer p3 vifte på. den funker velgi bra. mulig det ikke er go nokk kontakt me kjernen pga det var ganske tynt me kjøle pasta. jeg har noe gammlt fra cpuen min kansje. kan det funke vertfall midlertidi ? Endret 15. oktober 2004 av Margarus Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 ooopp.sry maset men jeg må få fixet dette i kveld å det er så trist å se at posten blir flytta lenger å lenger ned hver gang jeg refresher Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hvordan har du montert cpu vifta ? hvis skruer, prøv å stram de litt mer.. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 jeg har montert di med di vanlige klipsene som den gamle kjøle vifta var festet med........ men jeg tror det er pga at jeg ikke har hatt kjøle pasta på kjernen,,, Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 jeg har montert di med di vanlige klipsene som den gamle kjøle vifta var festet med........men jeg tror det er pga at jeg ikke har hatt kjøle pasta på kjernen,,, sikker på at den har 100% kontakt med kjernen .. ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hm kjøleren er kald å ikke så varm så den gamle var. Kan tyde på dårlig kontakt med kjernen... Lenke til kommentar
Azton Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Prøv med litt kjølepasta du, så får du god kontakt mellom kjøler og GPU. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 jepp tusen takk for tips. tror dere di selger kjøle pasta på vanlige butikker expert elkjøp osv ? er litt domt å bestille en pakke me kjølepasta å betale porto osv Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 kjøp fra microplex Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 kan jo prøve med tankrem da så en austalsk test av kjøleplasta, der kom En vanlig tube tankrem mellom Artic Silver 3 og Artic Silver 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå