nth^ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Dette har jeg: Skjerm: NEC Multisync FE991sb, CRT. Kabinett: Tt Damier Alu. PSU: Tt Butterfly Purepower, 480w. 1 WD 2000JD 200GB sata. Tastatur og mus. Trenger altså hovedkort, dvdbrenner, ram, skjermkort, 1 os disk, og cpu. Spørsmålet da er om jeg burde vente med å kjøpe, siden nForce4 er rett rundt hjørnet og PCI:e er relativt nytt. Hadde tenkt å bruke ca 15000 på de delene jeg mangler. Ville du har venta? Om ikke, gi noen bra eksempler for et system til ca 15000,- Hadde litt lyst på Sapphire Radeon x800xt pe. Men hos de fleste nettbutikkene er det enda lenge til de har det inne. Har lyst på et ATI kort, og helst et AMD64 \ FX system. Lenke til kommentar
TempO Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Spørsmålet da er om jeg burde vente med å kjøpe, siden nForce4 er rett rundt hjørnet og PCI:e er relativt nytt. Hadde tenkt å bruke ca 15000 på de delene jeg mangler. Ville du har venta? Ohh well....vente?ohh yes baby. Jeg venter på dette selv, har ventet på dette en stund, og kommer fortsatt å vente til det kommer ut (er jo ikke lenge igjen nå ) men klart, alt kommer jo an på dine krav osv. og med 15000 bør du komme langt. vent på nforce4 så får du et fint 939system og et pent pcie skjerkort Endret 15. oktober 2004 av tempoking Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Er jo kjipt å ikke ha pc da.. Jeg hadde ikke ventet, du kan få meget gode komponenter allerede .. Lenke til kommentar
nth^ Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Har pc nå, men den funker dårlig til spill. Derfor jeg oppgraderer, HL2 kommer vel i november\desember. Kjedelig å ikke ha pc til å kjøre det bra Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Vent til hl2 kommer. Er du heldig så har hardwaren begynt å innta markedet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå