Gå til innhold

Nye BF2 screens! (lagt til nye 01.11.04)

Anbefalte innlegg

[iC' date=25/10/2004 : 10:37]
Grafikken er ekstrem imponerende synes jeg !

Jaha?

Spiller du ett spill for at grafikken er fett bra, men det intresserer deg ikke ? Det er tanken som teller !

Tenk deg Battlefield, kjørt på en Hl1 motor, ville det vært gøy? Tviler.

Haha, helt enig der, bra sagt :lol:

Nå finnes det mellomting da... :roll:

Allikevel bra sagt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grafikken er ekstrem imponerende synes jeg !

Jaha?

Spiller du ett spill for at grafikken er fett bra, men det intresserer deg ikke ? Det er tanken som teller !

Tenk deg Battlefield, kjørt på en Hl1 motor, ville det vært gøy? Tviler.

Jeg står for det jeg sier, dette spillet har svært god kvalitet ! har du lest noe om de nye feutures som kommer ? det krever litt, og de lager jo ett spill som de fleste kan spille !

Det bildet der er utrolig bra kvalitet på, kritiser så mye du vil for min del, og du fant ikke ett dårlige bilde enn det der ? Du kan ikke forvente noe photoshop kvalitet i ett spill enda !

Endret av Lucas
Lenke til kommentar

Har dere sett den nye filmen som man kan laste ned på catchgamer.no ?

Der ser du grafikk som ikke kan være bedre, Hvis du mener at grafikken skal være enda bedre vil jeg se hvor mange som kjøper spillt ! Spill produsentene lager det de mener er bra, og i dette tilfellet svært bra, de lager spill de fleste kan kjøpe, ikke kun folk med ultra maskin o.l

Ser du kanskje når tanksene skyter på den filmen ? ser det dårlig ut ?

Lenke til kommentar
For meg (og mange andre) er det ikke grafikken som avgjør hvor stor spillglede man får ut av et spill - det er 1000 andre ting som avgjør om man vil spille spillet over en lengre periode...

yeah, fint vi har noe tilfelles ! ;)

og jeg syntes ikke HL1 var så dårlig, spiller det ennå fra tid til tid så ! :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...