Gå til innhold

Golden Sample verdt 700kr meir en 6800 GT?

Efreet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
....Og billigare

Nei, Gainward GeForce 6800GT :love: er det beste kortet du får i den prisklassen. At Gainwards (spesielt GS)-kortene klokker godt skal ikke være en ulempe. Man kan dessuten justere hastigheten på viftene mellom 50% og 100% med Gainwards overklokking (og overvåknings) verktøy, Expertool. Jeg vil ambefale at du går for 6800 GT.

Lenke til kommentar

Eg trur eg går for ultra eg, fordi det koster bare 100 kr meir og det er på lager!

ER DET BEDRE?!?!?!

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301844&view=detailed

Og

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300895&view=detailed

ultra skal være litt betre, og 100 kr dyrere og på lager.

Kva bør eg ta? er frustrert nå!

Endret av Efreet
Lenke til kommentar
....Og billigare

Nei, Gainward GeForce 6800GT :love: er det beste kortet du får i den prisklassen. At Gainwards (spesielt GS)-kortene klokker godt skal ikke være en ulempe. Man kan dessuten justere hastigheten på viftene mellom 50% og 100% med Gainwards overklokking (og overvåknings) verktøy, Expertool. Jeg vil ambefale at du går for 6800 GT.

Nå henviser jeg meg til han fredriku sin post siden du klarte å "snike" deg i mellom oss ;)

Lenke til kommentar
Fant ut at budsjettet strakk seg 24k meir en det eg hadde reknet.

gjekk for dette:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300416&cks=PRL

Da vil jeg si du er dum i hodet. rett og slett!

Trodde ikke man kunne bli dummere igrunn. Man kjøper da heller et GT/Ultra kort, og klokker det. Eneste forskjellen er at det står en vannblokk på. Og da koster det plutselig mye mer. Nei, dumt valg. Gjør det om, kjøp GT/Ultra, og bruk penger på noe annet!

Lenke til kommentar

Lykke til med Ultra'en Efreet - din heldig gris ;)

Mitt budsjett er litt lavere...

Litt OT det her:

Vil eg kunne greie å kjøre Doom(3), Cs:source og HL2 med dette kortet:

mpx (Club3D GF6800 nu)

Jeg er ikke hyperkresen på oppløsning, 1024*768 med AF/AA på og rundt 60-70 fps er ønskelig.

(Har ikke noe bra system utenom XP2200 @ 2.Ghz(fsb 290) og 512DDR pc 2100...)

Bare å vrake maskina eller er det et håp for meg med GF6800 for 2 og et halvt laken ? :ermm:

Edit: Leif...

Endret av Fre_ZZe
Lenke til kommentar
Lykke til med Ultra'en Efreet - din heldig gris ;)

Mitt budsjett er litt lavere...

Litt OT det her:

Vil eg kunne greie å kjøre Doom(3), Cs:source og HL2 med dette kortet:

mpx (Club3D GF6800 nu)

Jeg er ikke hyperkresen på oppløsning, 1024*768 med AF/AA på og rundt 60-70 fps er ønskelig.

(Har ikke noe bra system utenom XP2200 @ 2.Ghz(fsb 290) og 512DDR pc 2100...)

Bare å vrake maskina eller er det et håp for meg med GF6800 for 2 og et halvt laken ?  :ermm:

Edit: Leif...

vil da si at det er et godt håp jeg ...

WOOOOHOOOOO!!!!! nr.200

Endret av F-14
Lenke til kommentar

Godt poeng :roll: ! men det var de penga da....

Har bare råd til å legge ut 2500 nå, men trur eg skal overleve om eg klokker CPU / skjermkort endel...

Noen som forresten veit noe om sukseraten og om det er noe forskjell på Club3D/MSI/Gainward når det gjelder åpning av de 4 siste pipelines på GF6800 NU... ?

Lenke til kommentar
Godt poeng :roll: ! men det var de penga da....

Har bare råd til å legge ut 2500 nå, men trur eg skal overleve om eg klokker CPU / skjermkort endel...

Noen som forresten veit noe om sukseraten og om det er noe forskjell på Club3D/MSI/Gainward når det gjelder åpning av de 4 siste pipelines på GF6800 NU... ?

gainward kan være koslig til sånnt no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...