Gå til innhold

Trenger mote tips

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg har skjønt det så finnes det forskjellige øst-kant stil, mens bare en eller to vest-kant

østkant:

1. - pose-klær, Fubu, basketball-saker, caps på kort hår

2. - Militær/buffalo sko, opprevne bukser, olajakke (bleka håret blondt)

3. - fattigmanns stil - vanlig olabukser (slitt look), (hette)Genser, Caps på halvlangt hår.

Vestkant:

1. - Jean-paul/genser med skjorte som stikker ut på bunnen og kragen, Adidas sko, opprevne/slitt look bukser, svettebånd, bandana (eller hva det heter) Langt hår.

2. - Jakke/vest over ei skjorte, hvitt belte, samma bukser, langt hår

Det er de jeg kommer på nå

Lenke til kommentar
Hva i helvete er "østkant-stilen"?

Hva tror du? Du kommer vel fra Oslo du også og vet at det er relativt stor forskjell på motene på de forskjellige sidene av Akerselven? :) Slik er det bare, og vil alltid være slik.

Spørs også hvilken skole en går på... :)

Lenke til kommentar
Hva i helvete er "østkant-stilen"?

Hva tror du? Du kommer vel fra Oslo du også og vet at det er relativt stor forskjell på motene på de forskjellige sidene av Akerselven? :) Slik er det bare, og vil alltid være slik.

Spørs også hvilken skole en går på... :)

Ja, absolutt.

Forøvrig ville ikke jeg tatt på meg en Jean Paul-genser, det er tatt for mye opp i hva jeg anser som østkant-stilen..

Lenke til kommentar

d00d! :ohmy:

Kan jo få like fine bukser (finere IMO) på Burton i England til en brøkdel (antakelig en tiendel) av prisen - så hvis du legger til flyreisa så kommer du sikkert under 4000 uansett! Men det er jo ikke sikkert det er moten, da.

Jeg har en stygg tendens til å gå berserk på Burton hver gang jeg er i England. Vil anbefale alle andre gutter på min alder til å gjøre det samme - klæra der er i prisvidde fra £1 - £70 (hele dresser pleier å koste litt over der igjen og), både finklær og casual. Igjen - jeg går for komfort fremfor mote, så det er ikke sikkert du finner det du leter - men det er virkelig verdt en kikk.

www.burton.co.uk

Lenke til kommentar

Hva som helst så lenge det er anonymt er hva jeg ville sagt. ;)

Muligens ei ringbrynje, men det koster vel litt mer enn 4000 , -

Personlig så liker jeg det meste så lenge det er godt å ha på seg, det ikke er dyrt, og det ikke er '' F4rG3$Pr|<3nd3 !!one1 '' (fargesprakende)

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Selv skjønner jeg ikke hvorfor noen gidder å betale ekstra for slitte olabukser med hull. Når mine blir så slitte, kjøper jeg nye og kaster de gamle, så da kan dere godt få de av meg for en billig penge :)

Mine kjøpte jeg på nevnte Burton for £7. De er VANVITTIG behagelige, de holder seg i utseende, og de er til forveksling like modellene som ligger på det tidobbelte prisnivået - i alle fall før folk skal gå og nistirre på akterspeilet ditt for å se merket.

Lenke til kommentar
her er den beste stilen

Metalhead:

En hvilket som helst dongeribukse

En tsjorte med metal band logo på

:p

Der har vi rette stilen! :w00t:

Jeg kjører en slackers variant av den...småbaggy bukser (helst med massemasse lommer på), hettegensere og lue :D

Jeg vil ha Meshuggah-hettegenser :(

Lenke til kommentar

Ta med deg en kompiz eller en venninne som har lit peiling, ikke noe sånn "homsepatrulje" opplegg.. Kjøp klær som ser bra ut, ikke som rævhola i paris sier er pene (som skarpe farger og sånt, ta for eks. kjolen til Martha Louise i et bryllup, vet ikke hvorfor jeg kom på det, men det er det mest gyselige jeg har sett, gul påskekjole med en rød klatt på!)...

Lenke til kommentar
Hehe, blir jo ikke det samme da. De ser slitt ut på en annen måte.. Men pappa og mamma sier akkurat det samme nesten...

Slitt er slitt.

Men for all del, slitte, steinvaska og hullete olabukser kan være stilig det. Det blir bare så jævlig harry når det går rundt ett par hundre mennesker med hull på nøyaktig samme sted, malingsflekker på nøyaktig samme sted og steinvaska på nøyaktig samme sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...