Djevlen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Alle fotballfrelste bør nå snøre på seg fotballskoa. En FM2005 demo er endelig sluppet (ikke noe beta tull) Dette blir bra!! http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=56946 Edit: typo Endret 15. oktober 2004 av Djevlen Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Dette er godsaker takk for tipse laste PS:jeg satt å spillte beta demoen når jeg så den her posten.. Endret 15. oktober 2004 av CHB3 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Joa, den er kjekk å ha den! Er ikke veldig lenge til spillet blir sluppet heller nå (5 November) Tips til trådstarter; skift trådtittel. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Joa, den er kjekk å ha den! Er ikke veldig lenge til spillet blir sluppet heller nå (5 November) Tips til trådstarter; skift trådtittel. Ikke lenge til jeg benker meg inne igjen nå, nei! :!: Det skal bli herlig (Skiftet trådtittel ) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ja, jeg frykter at det blir en ekstremt usosial periode på meg nå også, med alle kremspillene som kommer. Først ute er GTA:SA, så uken etterpå er det Football Manager. Pluss at jeg sikkert kommer til å handle inn Fable. Uff og uff, hehe. Satser på at FM har samme holdbarheten som de tidligere CM-spillene har hatt, for da kommer jeg til å kose meg helt frem til neste versjon Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Jepp, jeg har nå spilt en god stund. Snart 6 måneder over Konklusjon: Mye asosial-fremtid i vente Og som du sier med GTA:SA rundt hjørnet og Fable i hende blir det mye spilling ja. Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Den nye demoen virker være veldig bra. Bedre enn beta demoen, for den ble jeg skuffa over. Blir nok noen timer foran skjermen framover Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Her er alle spillende jeg kommer å kjøpe resten av året Grand Theft Auto: San Andreas Football Manager 2005 The Getaway: Black Monday Joint Operations: Escalation Need for Speed: Underground 2 Championship Manager 5 (trur jeg( Call of Duty: Finest Hour Pro Evolution Soccer 4 Gran Turismo 4 ++ Så ja det kommer til å bli en forferdelig mye spilling fremover on topic: Jeg har spillt gold demoen nu en par timer å er veldig fornøyd, det kommer til å bli et veldi bra spill Endret 16. oktober 2004 av CHB3 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Satser på at FM har samme holdbarheten som de tidligere CM-spillene har hatt, for da kommer jeg til å kose meg helt frem til neste versjon Tror ikke det blir noe stort problem. Gleder meg som en liten unge. Synd at jeg bare må vente i fem timer til før jeg får testet den (isdn) Edit: Kan også få den fra denne siden : Footballmanager.net Stor demo, 169 mb og liten demo, 44 mb Here it is! This is the one. A fully-fledged demo of the completed Football Manager 2005 for both PC and Mac! No more beta code for us – Sports Interactive have done the good stuff and you can try out a demo of the full, complete game by clicking one of the links below. Make sure you get the right one – they’re big files! What’s the difference between the big and small files? Well, the big one contains everything you’ll see in the final game, the small one doesn’t include sounds, quick-starts or player pictures, just to make life a little easier for those with slower Internet connections. Endret 17. oktober 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Cera Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 aiaiai, kommer til og ta sin tid dette, laster ned på 6kb/sek, og jeg sitter på en 2mbits linje... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hvis du går inn på SIGames.com, og laster ned fra en av linkene der vil det gå mye fortere. Lastet ned med 100kb/sec derfra mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hvis du går inn på SIGames.com, og laster ned fra en av linkene der vil det gå mye fortere. Lastet ned med 100kb/sec derfra mener jeg å huske. Er siggames jeg laster ned fra... Noen andre som har link til andre steder demo til mac kan lastes ned? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 ligger ein del linker her: http://www.fmnorge.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå