Gå til innhold

CS:S stresstest, hvor bra score får du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva vet du om det? Sier ikke at jeg er pro, sier bare at du vet pent lite om hvem jeg er.

Jeg kjenner cs-scenen godt nok til å vite at du ikke er pro, annet har jeg ikke sagt om deg, så hva er det du prater om? Slutt å kom med helt usaklige ting nå.

 

Høy og stabil FPS _er_ nødvendig eller i hvertfall ønskelig når man spiller seriøst, skjønner ikke at du kan protestere på dette når ca. hele verden er blitt enige om dette for lenge siden. Dette gjelder såvidt jeg vet de fleste spill, og ihvertfall CS (både 1.6 og source)

Det han sier er at du ikke trenger konstant 100 FPS for å spille ditt beste.

Lenke til kommentar
Jeg får rundt 130-140....

Og du kjører 140 hz på skjermen din eller? :thumbup:

Han kjører sikkert med vsync av

Hvorfor tror du det?

 

Siden han har 140fps, er det meget mulig at han har en lav oppløsning, 800x600 og lavere. Og de fleste nye skjermer kjører 140hz i disse oppløsningene, altså han kan ha vsync på :)

Lenke til kommentar
Merkelig at andre folk enn deg klarer seg fint på 70 fps da :hmm:

 

edit: og at 100fps var et must var i CS 1,x. Den gamle motoren kan ikke sammenlignes med Source.

Synes ikke det er merkelig, de er vel ikke så kravstore som meg da. Og du har helt rett, source kan ikke sammenlignes med den gamle motoren, source er rett og slett mye verre selv ved 100fps. Grafikken er ikke på langt nær så smooth, men dette ser ut til å være felles for alle DirectX spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...