Gå til innhold

CS:S stresstest, hvor bra score får du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja huff, tenk 70fps, det er jo smertefult  :roll:

 

Har spilt cs i 4 år, når man spiller konkurranse-orientert så går det ikke an å ha fps-drops ned til 70, det kan utgjøre liv eller død. Får også inntryk av at spillet er treigt og jævlig når det er ujevn fps, er vant til at alt er silkemykt og smooth. Skulle da nesten forvente at det var det også med maskina jeg har, men her må det nok tweaking til...

Endret av arokh
Lenke til kommentar
Har ingen problem med at fps'n dropper ned til 30-40 fps av og til jeg da.. :dontgetit:

La meg gjette; mesteparten av tiden du spiller cs sitter du bak ei kasse på en publicserver og storkoser deg når du får et frag.

Viss du gjør om den setningen til det motsatte så har du rett..

Er bare ikke så kresen som deg..

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar

Ja huff, tenk 70fps, det er jo smertefult  :roll:

 

Har spilt cs i 4 år, når man spiller konkurranse-orientert så går det ikke an å ha fps-drops ned til 70, det kan utgjøre liv eller død. Får også inntryk av at spillet er treigt og jævlig når det er ujevn fps, er vant til at alt er silkemykt og smooth. Skulle da nesten forvente at det var det også med maskina jeg har, men her må det nok tweaking til...

Og?

 

Jeg har sikkert spillt cs mer en deg uansett.

 

Nå snakker vi ikke om fps drops i cs, men i cs:s, noe jeg tviler på at du har spilt i 4år.

 

Edit: Jeg er mer pro en deg btw

Endret av eXploid
Lenke til kommentar

Jeg har sikkert spillt cs mer en deg uansett.

 

Nå snakker vi ikke om fps drops i cs, men i cs:s, noe jeg tviler på at du har spilt i 4år.

 

Edit: Jeg er mer pro en deg btw

Erru seriøs? Dunno hva jeg skal svare på så tåpelige utsagn.

Blir litt vanskelig å svare på noe når jeg ikke spurte deg om noe. Og ja, jeg er seriøs.

Lenke til kommentar

Hvorfor så aggressiv? Greit at internett er veldig morsomt og spennende for små barn men du trenger ikke å ta helt av for det.

 

Hverken du eller jeg er i nærheten av å være i pro, derfor er du heller ikke noe "mer pro" enn meg. Har heller aldri sagt at jeg har spilt cs:s i 4 år, men saken er fortsatt den samme, fps er like viktig i source som for alle andre spill gjennom tidene.

Lenke til kommentar
Sette server opp for å bevise hva? Hvorfor sier du dette ikke er forum matriale? Vi diskuterer FPS i cs:s, noe tråden handler om, så jeg ser ikke problemet.

Øh, JEG diskuterer fps, hva du vil fram til i postene dine er jeg ikke helt sikker på, men det er ihvertfall ikke relatert til diskusjonen.

Lenke til kommentar
Hverken du eller jeg er i nærheten av å være i pro

 

Hva vet du om det? Sier ikke at jeg er pro, sier bare at du vet pent lite om hvem jeg er.

 

 

emacoolit bla bla bla

 

Det jeg prøvde å si var det motsatte av det du sier. Jeg mener at du ikke trenger 100fps for å spille bedre/best.

 

En annen ting er at kan ikke si at det er diskutert så mye hardware i denne tråden, for det meste er det diskutert innstillingere på driverene, hvilken oppløsning folk bruker, hvilken fps de har osv.

 

 

EOD :)

Lenke til kommentar

Hva vet du om det? Sier ikke at jeg er pro, sier bare at du vet pent lite om hvem jeg er.

Jeg kjenner cs-scenen godt nok til å vite at du ikke er pro, annet har jeg ikke sagt om deg, så hva er det du prater om? Slutt å kom med helt usaklige ting nå.

 

Høy og stabil FPS _er_ nødvendig eller i hvertfall ønskelig når man spiller seriøst, skjønner ikke at du kan protestere på dette når ca. hele verden er blitt enige om dette for lenge siden. Dette gjelder såvidt jeg vet de fleste spill, og ihvertfall CS (både 1.6 og source)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...