xminator Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har bestemt meg for at det nye gainward 6800 gt kortet bråker for mye, så vannkjøling here I come (again) Spørsmålet mitt er relatert til skjermkortet: Vil kortet "flippe" når det mister viftene sine? Det har jo slik variabel viftehastighet, så er det noen som vet om driverene også sjekker at viftene i det hele tatt går? Regner med jeg ikke er den første som monterer vannkjøling på gainward kort Om det er noen som har andre feller jeg kan gå i i forbindelse gainward-kortet, så er jeg takknemmelig for råd! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 det går vel på en temp måler.. Så jeg trokke kortet klikker på noen måte Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Vifter vet jeg ikke noe om, men når tempen blir for høy så klokker den ned kjærnen... Så lenge dette ikke skjer så ser jeg ikke noe galt i å putte på ei vannblokk, kortet vil funke fint det Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 tempen blir helst lavere når du setter på vannkjøling da.. så sett i gang og fjern vifta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå