Xeno Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Er det noen som har chippa Crystal Xbox?? Jeg kjøpte den, men vet ikke helt åssen versjon det er... Er det en 1.6?? Og er det noen som har SmartXX v.2.0?? Er det en bra chip som funker til alt?? (og kall meg gjerne n00b.... har ikke drivi mye med chipping og sånt... bortsett fra min PSone da) Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hei! du kan finne ut hvilken xbox versjon hær: http://www.xbox-linux.org/Xbox_Versions_HOWTO og med den chippen kan du gjøre alt du vil Lenke til kommentar
Xeno Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Og en ting til... Er det noe sted i Oslo-området hvor de driver med chipping?? Jeg vet jo om DigiStore, men det er jo liksom i Kristiansand... Og det er grenser for hvor langt jeg gidder å reise for å chippe'n, og jeg gidder ikke å sende den i posten (har dårlig erfaringer med posten...) Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Kjenner en som driver med modifisering, han bor på Skedsmokorset(http://www.modifisering.net/) Endret 18. oktober 2004 av Spidy Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 smartxx2.0 skal passe i crystal (v1.6) men du må gjøre en såkallt lpc rebuild. Google it! Lenke til kommentar
Xeno Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Samme det, egentlig... Har finni en kar som setter inn en Xecuter 3 for meg! Lenke til kommentar
magio Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvor får man kjøpt smartxx2.0, tenkte også å kjøpe en crystal xbox siden den koster 1195kr på elkjøp nå Lenke til kommentar
Xeno Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Du kan kjøpe det på DigiStore.no for eksempel... Vet ikke helt hvor dyre de er i forhold til andre steder, men de har god service... Jeg tenkte først å kjøpe meg SmartXX 2.0, men skal heller kjøpe meg en Xecuter 3... Og hvis du har PS2 eller Cube fra før av, kan du jo ta med deg 5 spill du ikke vil ha lenger, dra inn til EBGames og bytte de inn mot å få en Xbox til 500.- Det er det jeg gjorde... Men pass litt på at spillene må være i bra stand, og det er ikke alle spill de tar i mot... Da det kommer an på hvor populære spillene er i dag... F eks Gran Turismo 3 er det nesten ingen som gidder å kjøpe lenger, så da får du nesten ikke noe for disse... Lenke til kommentar
Looney Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvorfor chipper du ikke selv? det er ikke så veeeldig vanskelig om du tar deg tid, evt. kjenner noen som har brukt en loddebolt før... Hvis det er SmartXX v2 du har så kan du stikke innom ei fin sie jeg brukte da jeg modda: www.xbox2004.tk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+841234 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg har prøvd å få kontakt + bestille hos Digistore.no ingen respons.. Noen som har erfaring med andre steder?? Noen som har gjort opp mening?? smartxx eller xecuter???? Lenke til kommentar
xern Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hei. Hva er forskjellen mellom duox2 og smartxx/xecuter? Lenke til kommentar
un_sec Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 ja det lurer jeg også på, hva er forskjellen på de? noen som er enklere å sette inn enn andre osv? Lenke til kommentar
Tuxplayer Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Prøv: http://www.pcakutt.no/index.php?page=nettb...at=27&catn=Xbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå