Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Innloggingsproblem med Thomson 510i

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg får ikke logge meg på nett med modemet mitt Har prøvd med easy setup men får ikke logget inn modemet har lånt et annet modem der funker alt men mitt modem vill ikke connecte til nettet bare en kjedelig orange lampe (@) som lyser hele tida de to andre lampene lyser grønt. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ettersom jeg har forstått er det vell et innebygget router i dette modemet problemet er at modemet påstår at d ikke er noen adsl linje, men det er tull for andre modem klarer å koble opp på denne linja begynner å lure på om d kanskje er feil på modemet rart for d er jo helt nytt

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg får ikke logge meg på nett med modemet mitt Har prøvd med easy setup men får ikke logget inn modemet har lånt et annet modem der funker alt men mitt modem vill ikke connecte til nettet bare en kjedelig orange lampe (@) som lyser hele tida de to andre lampene lyser grønt. :cry:

Det er lampen for DSL trur eg, den skal lyse grønt, kanskje du har linje-problemer?

Det hadde eg, måtte få ein frå Bravida opp.

Mvh

Espen

Lenke til kommentar

Hm... Mener jeg var borti noe lignende til en abonent for et par uker siden. Måtte inn på web-grensesnittet, men husker ikke hva jeg gjorde. Telenor-cd'n klaget på at den ikke fant ruteren i det tilfellet, men kom rett inn på web-grensesnittet. Desuten ville den ikke på nett med det samme...

Måtte kjøre den ez-configen et par ganger før den kom. Men det har vel du allerede prøvd. Er det noe reset til fabrikkinstilinger. Prøv evt den før du kjører konifg igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...