Pace Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Noen som kan hjelpe meg får ikke logge meg på nett med modemet mitt Har prøvd med easy setup men får ikke logget inn modemet har lånt et annet modem der funker alt men mitt modem vill ikke connecte til nettet bare en kjedelig orange lampe (@) som lyser hele tida de to andre lampene lyser grønt. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Husket @online.no etter brukernavn? Brukte du PPPoE eller PPPoA Lenke til kommentar
Pace Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Ja husket @online.no og jeg brukte PPPoE Lenke til kommentar
notorled Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hvordan er nettverkt koblet? Har du en ruter i tillegg til speedtouch modemet? Evnt.. andre ting? Lenke til kommentar
Pace Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 ettersom jeg har forstått er det vell et innebygget router i dette modemet problemet er at modemet påstår at d ikke er noen adsl linje, men det er tull for andre modem klarer å koble opp på denne linja begynner å lure på om d kanskje er feil på modemet rart for d er jo helt nytt Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Vel, DOA er jo ikke akkurat ukjent. Prøvd med telenor sin cd da? Lenke til kommentar
Pace Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 har prøvd den sier at det ikke er noen adsl linje Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Noen som kan hjelpe meg får ikke logge meg på nett med modemet mitt Har prøvd med easy setup men får ikke logget inn modemet har lånt et annet modem der funker alt men mitt modem vill ikke connecte til nettet bare en kjedelig orange lampe (@) som lyser hele tida de to andre lampene lyser grønt. Det er lampen for DSL trur eg, den skal lyse grønt, kanskje du har linje-problemer? Det hadde eg, måtte få ein frå Bravida opp. Mvh Espen Lenke til kommentar
Pace Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 men jeg klarer å logge inn med et annet modem Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hm... Mener jeg var borti noe lignende til en abonent for et par uker siden. Måtte inn på web-grensesnittet, men husker ikke hva jeg gjorde. Telenor-cd'n klaget på at den ikke fant ruteren i det tilfellet, men kom rett inn på web-grensesnittet. Desuten ville den ikke på nett med det samme... Måtte kjøre den ez-configen et par ganger før den kom. Men det har vel du allerede prøvd. Er det noe reset til fabrikkinstilinger. Prøv evt den før du kjører konifg igjen. Lenke til kommentar
Pace Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Har restatt modemet noen ganger idag ja Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Da er det eneste jeg kan komme på at modemet er defekt. Ikke så ofte det skjer, men det skjer... Lenke til kommentar
Pace Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 OK skal sende det retur i retur til Telenor da takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå