Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Skal msn messenger legges ned?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting skal jeg love deg er at msn messenger ikke blir lagt ned da inntektene er allt for store til det,og er det noe som microsoft tjener på så er det dominans,hvordan tror du det hadde gått i konnkurannse med Yahoo sin messenger da?

Bare så det er sakt så synest jeg MSN er noe dritt sammenligna med Yahoo messenger.

 

Dette baserer jeg ene og alene på at man ikke kan legge offline messages med MSN slik som man kan med stort sett alle andre slike programmer! Dette er helt tragisk og jeg fatter ikke hvordan man kan bruke et "messenger" program som ikke støtter dette!

 

MS MSN sucks big time! :no:

Lenke til kommentar

Det som er, er at det har skjedd en missforståelse. Det er MSN Chat som ble lagt ned, men når noen mennesker hører 'MSN', så tenker de umiddelbart på MSN Messenger. Så hele greia er bare tull. MSN Messenger lever videre, mens MSN Chat ble lagt ned fom. 13. oktober 2004.

PS: MS får ikke lest de kjedebrevene uansett.

Lenke til kommentar
Hvor tett kan man egentlig bli? :thumbdown:

Jesus christ, noen skjønner det andre skjønner det ikke. For dere som ikke skjønner at dette var en mega kjedebrev drit gjør følgende.

. Lukk opp vinduet

. Plukk opp PC ' en

. Kast ut vinduet

Spørsmål: hvorfor må vi kaste PC'n hvis vi tror på at msn skal legges ned?!?!

 

ikke at jeg tror på det, får haugevis av sånne meldinger nå for tiden :no:

Lenke til kommentar

Tull fra ende til annen.

Dersom MS ville sende noe info om passport tjenesten (som MSN er en del av) ville de gjort det over den mailen du har registrert (om du krysset av "ja" for dette under registrering)

 

All sånn info kommer også via pressemeldinger, ikke gå på sånt tull som dette.

 

Og selv om MSN går med underskudd (noe jeg tviler på) så ville MS holdt liv i denne tjenesten pga av konkurransen.

Utrolig mange som gikk på en lignende fleip som herjet ICQ for 4-5 år siden.

 

Sp+

Lenke til kommentar
Tull fra ende til annen.

Dersom MS ville sende noe info om passport tjenesten (som MSN er en del av) ville de gjort det over den mailen du har registrert (om du krysset av "ja" for dette under registrering)

 

All sånn info kommer også via pressemeldinger, ikke gå på sånt tull som dette.

 

Og selv om MSN går med underskudd (noe jeg tviler på) så ville MS holdt liv i denne tjenesten pga av konkurransen.

Utrolig mange som gikk på en lignende fleip som herjet ICQ for 4-5 år siden.

 

Sp+

vi har jo hatt liknende saker hvor epost adresser visstnok skulle gi deg virus osv hvis de ble added

Lenke til kommentar

Ja, alle meldinger som du skriver på MSN Messenger går via et mellomledd. en server. ja, de overvåker oss. er det terror frykt? :p

 

Uansett, MSN norge ville aldri brukt vanlige brukere til å sende videre slike meldinger. Nope, de ville brukt en netsend versjon med et spørsmål om når og hvor mye du brukte MSN Messenger. Det hadde helt sikkert fulgt med et Survey fra en sponsor

Lenke til kommentar
verser følgende på msn for tiden:

om to dager legges msn ned og hvis ikke du sender denne til 10 stk,, så kommer den til å legges ned.. for vi må kartlegge hvor mange som har msn og hvis det er over 2560 stk, så skal de jobbe på spreng og ikke legge ned den,, så send i vei..(d e sannt)

Hahhahaha, dagens

Lenke til kommentar
Hvor tett kan man egentlig bli? :thumbdown:

Jesus christ, noen skjønner det andre skjønner det ikke. For dere som ikke skjønner at dette var en mega kjedebrev drit gjør følgende.

. Lukk opp vinduet

. Plukk opp PC ' en

. Kast ut vinduet

om vi lurer den beskjeden inn i et kjedebrev vil nok endel naive nordmenn være uten pc om noen dager :D

Lenke til kommentar

Hvis du ikke sender denne til minst 10 personer nøyaktig kl. 22:34,2326765 i kveld kommer du til å bli steril, miste alt håret, eldes 2.5 ganger raskere og aldri kunne spise igjen uten at noe horribelt skjer med dine nærmeste. Dersom du gjør dette vil en naken engel komme til deg mens du ligger i sengen i natt og ta deg med til ditt eget paradis, hvor du vil tilbringe evigheten i evig luksus (helt sant).

 

 

....... Skal man tro alt sånt......? Er utrolig hvor mange ganger folk har skrevet noe tilsvarende til meg over messenger. Det som går igjen i omtrent alle er at de er skrevet på slurvete bergensk, eller i det minste på en slurvete måte.

Jeg pleier bare å svare "mmm" når dette skjer...

Men men, sikkert noen som tror på det.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke sender denne til minst 10 personer nøyaktig kl. 22:34,2326765 i kveld kommer du til å bli steril, miste alt håret, eldes 2.5 ganger raskere og aldri kunne spise igjen uten at noe horribelt skjer med dine nærmeste. Dersom du gjør dette vil en naken engel komme til deg mens du ligger i sengen i natt og ta deg med til ditt eget paradis, hvor du vil tilbringe evigheten i evig luksus (helt sant).

 

 

....... Skal man tro alt sånt......? Er utrolig hvor mange ganger folk har skrevet noe tilsvarende til meg over messenger. Det som går igjen i omtrent alle er at de er skrevet på slurvete bergensk, eller i det minste på en slurvete måte.

Jeg pleier bare å svare "mmm" når dette skjer...

Men men, sikkert noen som tror på det.

svarer som regel at det bare er crap,hoaks o.l.

Har enda å se at noe som kommer i kjede mail eller spam på msn skal skje.... :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...