Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Skal msn messenger legges ned?


Anbefalte innlegg

jeg personlig tar påstandene med en stor klype salt, men for å ungå en diskusjon hvor jeg ikke har argumenter

 

ligger det noe i

 

verser følgende på msn for tiden:

om to dager legges msn ned og hvis ikke du sender denne til 10 stk,, så kommer den til å legges ned.. for vi må kartlegge hvor mange som har msn og hvis det er over 2560 stk, så skal de jobbe på spreng og ikke legge ned den,, så send i vei..(d e sannt)

 

Det er flere forskjellige varianter av denne.

 

noen meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått flere varianter jeg også. Og hvordan kan noen kartlegge hvor mange som bruker msn bare ved å se at noen sender meldinger videre? Finnes det en funksjon i msn som sender all data til en hemmelig server? Blir vi avlyttet?

 

Nei dette er nok bare bull, hvis ikke hadde det nok stått på www.msn.no

Lenke til kommentar

..for vi må kartlegge hvor mange som har msn og hvis det er over 2560 stk, så skal de jobbe på spreng og ikke legge ned den..

 

Hehe - MS vet da utmerket godt hvor mange brukere de har, tror ikke de trenger hjelp til å finne ut av det.

 

Du burde gi kameraten din linken til -fjernet- og se hva som skjer ;)

 

#EDIT av moderator - Fjernet link. La oss slippe den diskusjonen opp igjen, og la oss slippe at flere starter e-postkampanjer mot denne fiktive siden. Siden setter også gale ideer i hodet til ustabile ungdommer#

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
jeg personlig tar påstandene med en stor klype salt, men for å ungå en diskusjon hvor jeg ikke har argumenter

 

ligger det noe i

 

verser følgende på msn for tiden:

om to dager legges msn ned og hvis ikke du sender denne til 10 stk,, så kommer den til å legges ned.. for vi må kartlegge hvor mange som har msn og hvis det er over 2560 stk, så skal de jobbe på spreng og ikke legge ned den,, så send i vei..(d e sannt)

 

Det er flere forskjellige varianter av denne.

 

noen meninger?

En ting skal jeg love deg er at msn messenger ikke blir lagt ned da inntektene er allt for store til det,og er det noe som microsoft tjener på så er det dominans,hvordan tror du det hadde gått i konnkurannse med Yahoo sin messenger da?

Lenke til kommentar
jeg personlig tar påstandene med en stor klype salt, men for å ungå en diskusjon hvor jeg ikke har argumenter

 

ligger det noe i

 

verser følgende på msn for tiden:

om to dager legges msn ned og hvis ikke du sender denne til 10 stk,, så kommer den til å legges ned.. for vi må kartlegge hvor mange som har msn og hvis det er over 2560 stk, så skal de jobbe på spreng og ikke legge ned den,, så send i vei..(d e sannt)

 

Det er flere forskjellige varianter av denne.

 

noen meninger?

Dummeste jeg har hørt på lengre tid, er jo over 700.000 nordmenn alene som bruker MSN.

Lenke til kommentar

Jeg er imponert over hvor mange som faller for disse dårlige spøkene. har flere ganger fått noe advarsel om at dersom dte er en spesiell person som vil ha kontakt med meg så får jeg og alle mine kontakter virus.

Dette er jo bare sprøyt og det er utrolig hvor mange like dårlige spøker folk faktisk tror på. Den norske befolkningen er altfor naiv, å bør etter min mening bli litt mere kritisk. Det er jo ikke forbudt å bruke det vi har mellom ørene enda.

Lenke til kommentar
Hvor tett kan man egentlig bli? :thumbdown:

Jesus christ, noen skjønner det andre skjønner det ikke. For dere som ikke skjønner at dette var en mega kjedebrev drit gjør følgende.

. Lukk opp vinduet

. Plukk opp PC ' en

. Kast ut vinduet

Jeg lot meg lure trill rundt jeg også!! :cry:

 

Jeg tenker at jeg iallefall kan gjøre noe rett, så når jeg så hva du skrev, bearcarlsen, så tenkte jeg att hær er en snill person som gir råd som til og med jeg kan følge!

 

Jeg hadde åpnet vindet, kobbla fra alle kontaktene og plukka opp PC'en før jeg oppdaga att jeg er for dum selv for dette lette(?) trikset (som hjelper meg slik at msn ikke legges ned!). For når jeg står der med chassi og monitor i armene, så lurer jeg på hvordan jeg skal klare å kaste ut vinduet?? Vinduet sitter fast i veggen, og med en data i armene så er ikke det så lett.

 

Det var da jeg forstod at det kanskje var et vindu i datamaskinen som jeg skulle kaste ut, så jeg holdt monitoren ut igjenom vinuet og rista den så hardt jeg kunne. Jeg tror vinduet sattte seg fast i kablen ut til monitoren, for jeg kunne ikke se noe vindu som trilla ut.

 

Nå har jeg kobbla opp allting igjen og håper at du kan hjelpe meg med litt bedre innstruksjoner!!

 

For øvrigt så kan jeg godt forstå om folk som ikke er så internett vante "går på" slike ting, det er ikke så godt å vite, og selv om man kjenner innerst inne at dette sikkert er tøys, så våger man ikke alltid ta kjangsen, tross alt så koster det ikke mye å bli på den sikkre siden (sende 10 meldinger).

 

Når det gjelder bonzai kitten så gikk jeg faktisk på den første gangen jeg fikk et slikt kjede brev, men jeg forstod ikke hvordan det skulle hjelpe å skrive under en liste som deretter skulle sendes til en person når man har 500 navn på lista. (For det første så kommer nesten alle mailene til å inneholde de samme 499 navnene, for det andre så er det bare ikke logisk). Så jeg gjorde litt god gammel hederlig research og fikk avdekka "spøken" ganske lett via WWF's online support faktisk. :)

 

Jaja. back to the chase... :) Får jeg innstruksene om hvordan jeg kan kaste ut vinduet eller???? :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...