Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Store problemer med Catch i spill!


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nylig fått innlagt Catch adsl (2100/512) og alt fungerte fint første ukene. Men plutselig en dag da jeg satt og spilte ( CS) Fikk jeg noe som heter cl_flushentitypacket

 

Jeg trodde først dette var min maskin og formaterte. Da dette ikke gjorde susen, tok jeg ut den andre pcen av nettverket for og se om den var problemet. Ingen forskjell.

 

Så ringte jeg Catch og de prøvde å skru ned linja til 1500 eller noe. Dette ble faktisk litt bedre, men flusher fortsatt.

 

Når jeg ser på netlimiter etter jeg har spilt ser jeg at trafikken er helt jevn til den plutselig går rett ned i 0 på både upload og download (samtidig) og etter et par sekunder kommer trafikken tilbake. Dette betyr jo at internetten rett og slett ikke fungerer i de par sekundene eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det, har veldig lav pingtid til de fleste servere normalt, men plutselig slutter linje og fungere, se bilde :

LINJE%20FAEN.JPG

 

Her ser dere at det er jevn trafikk, men at alt bare slutter å virke. Kan vel prøve uten antivirus engang, men...

 

Dette er utrolig irriterende.

Lenke til kommentar
Ingen som vet noe? :dontgetit:

Alt som monitorere og bruke nettet ditt kan være kilde til feil.

Start med drivere til nettkort, program som bruker nettkortet(eks netlimiter) nettoppsettet ditt, nettkortet, nettkabel, router, nettkabel fra router til modem, modem, kabel fra modem til splitt, splitter... osv osv..

 

Når man får feil som er vanskelig å feilsøke, fjern flest mulig av det som kan lage feil..

så du burde ta bort alt, ha modem koblet rett på nettkortet, med minst mulig prg på PCn som er aktiv og så teste. Funke det bra da, så legg til en ting, feks routern og test igjen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...