Gå til innhold

Themes til OpenOffice

Anbefalte innlegg

Finnes det noen themes for OpenOffice? Grunnen til at jeg lurer på dette er følgende.

Jeg bruker SuSE 9.1. Installerte OpenOffice jeg fikk med fra den. Var fin på utseende, fine knapper og fornøyelig farge på GUIet. Men den likte meg ikke(For å være nordmann).

Jeg installerte nå nettopp OpenOffice 1.1.3rc1 fra den norske OpenOffice siden. Denne er ikke lik den som ble installert med SuSE 9.1. Utseende er stygt. Det ser ut som det gjorde i Win95 i gamledager. Fargen er grå og kjedelig.

Hvordan får jeg dette ordnet. Jeg arbeider mye med word dokumenter og vil gjerne ha en OpenOffice som også er fin å se på. Ser jeg mer av denne triste gråfargen blir jeg sprø.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel.. jeg gjør det. Generellt sett ser OO under FC snygt, moderne, kult, og generellt ut slik som et moderne, ergonomisk kontorprogram bør se ut, mens OO under RH9 og windows ser ut som noe ut fra en tid jeg helst vil glemme.

Ms office 2004 ser ut som om de har forsøkt å kopiere mac men feilet og laget noe som ser ut som... et juletre i mars, dynket i klarlakk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...