Gå til innhold

Virker som jeg trenger nytt hovedkort.. Tips?

MattMan

Anbefalte innlegg

Hei hei, virker som om mitt 600-kroners hovedkort er grunnen til dårlig ytelse til tross for

Radeon 9800 Pro 128

512 Ram

AMD 2800+

(MSI KT6V Hovedkort)

Er det noen tips til hovedkort rundt tusenlappen som (Hvis, det gjør en forskjell) er gode for det jeg har av hardware? Takk :)

Endret av MattMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

KT600 chipsettet er ikke like raskt som nForce2, men det er ikke så mye forskjell at du vil tjene noe på nytt hovedkort.

Har du installert VIA 4in1 driverene til hovedkortet? Dette er den vanligste feilen ved lav ytelse på VIA chipset.

Ellers vil noen 100-lapper for en ekstra 512MB minnebrikke hjelpe mye mer på ytelsen enn ett nytt hovedkort vil gjøre.

Lenke til kommentar
Har du installert VIA 4in1 driverene til hovedkortet? Dette er den vanligste feilen ved lav ytelse på VIA chipset.

Så 4 in 1 driveren gir dårlig ytelse?

Greit man skal være vrang men... Jeg mente jo selvfølgelig at den vanligste feilen ved lav ytelse er at 4in1 driverene ikke er installert.

Lenke til kommentar
Greit man skal være vrang men... Jeg mente jo selvfølgelig at den vanligste feilen ved lav ytelse er at 4in1 driverene ikke er installert.

Mente ikke å være vrang, lurte bare på om den gav dårlig ytelse.

Sto nemlig i hk manualen minn at via 4 in 1 driver ikke trengte installeres på Xp, men jeg gjorde det uansett så jeg lurte bare på om den kunne være grunnen den litt labre ytelsen på hk-et mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...