andemann Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Vurderer å kjøpe denne, men er usikker på om eg får printeren til å virke med OS X (10.3). Printerne er en HP 3420 USB printer som desverre ikke står på kompabilitetslisten til Airport sist eg sjekka den. Nokon som har erfaring med denne? Asus Wireless Router 54 Mbps 802.11g ,4P switch,WDS,WPA,USB port,print server http://datakjeden.no/vareinfo.asp?bID=4&va...118092&sm=nk_tt Evt noen som har erfaring med denne skriveren og airport express? Andreas Lenke til kommentar
jocke Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 AirPort Express skal ta alle USB-printere for det jeg vet. Har hatt innpå over 5 eldre modeller av USB-printere, og alle funker (så lenge man har printerdriverne, får du det til 99% sikkert - selv om jeg ikke brukte drivere at all). Lenke til kommentar
andemann Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 har skaffet meg en airport express og koblet til skriveren. Finner den i skriveroppsettverktøyet under rendezvous, men når eg velger den får eg beskjeden "Driver not installed" Har allerede brukt skriveren koblet direkte til macen med usb. Andreas Lenke til kommentar
jocke Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Printeren jeg bruker, ligger allerede inne i Mac OS X (medfølgende drivere), men har i tillegg installert driverne fra hjemmesiden. Begge funker dog likebra, og har enda ikke funnet noe forskjell på dem. Mac OS X-drivere til din HP Deskjet 3420, finner du her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå