Gå til innhold

Negativt om Multicom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har personlig erfaring i minst samme klasse, hvor MutiCom sendte et krav til inkasso selv om jeg hadde fått telefonisk støtte fra, og sendt skriftlig klage til Forbrukerrådet.

Da Forbrukerrådet begynte å behandle saken, påsto MultiCom at kravet var frafalt tidligere, men da jeg ringte inkassobyrået kunne de fortelle at kravet var frafalt samme dagen som MultiCom skrev til Forbrukerrådet at det ikke eksisterte noe krav.

 

Multicom spekulerte altså i at jeg ville gi meg og betale et ugyldig krav, men ga seg med en gang de fikk vite at Forbrukerrådet ville behandle saken.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg har hørt om den saken. har aldri opplevd noe sånnt hos Multicom. Jeg har bare gode erfaringer med de. er fast kunde hos de, greitt nok at prisene er litt høyere enn andre webshopper men jeg vet at jeg får varene og jeg vet jeg får svar viss jeg har problemer med maskinen og det betaler jeg gjerne litt mer for.

Lenke til kommentar

Har handlet ein gang hos Multicom. Bestillte ein cd-brenner og noken cd plater. Dette hadde de på lageret. Likevel så tok det fantastiske 2 måneder før de fekk sendt det ut.

"Tull med e-postleseren" fekk eg til svar.

Viss dette så var tilfelle..,hvorfor la de ikkje ut ei mld på hjemmesiden om det? Slik at folk kunne eventuellt bestille på nytt?

Nei,Multicom holder eg meg langt unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...