Lima Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Var en tur innom tv2.no/ tv2 hjelper deg. Og da fant jeg denne saken om en uheldig kjøper hos Multicom: http://www.tv2.no/magasiner/hjelperdeg/art...articleID=43660 Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Den historien har vært på tv2, men den er jo litt morsom. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Gammelt nytt. Mener jeg har sett en tråd om den her på forumet før. Lenke til kommentar
Slaktern Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Jeg har personlig erfaring i minst samme klasse, hvor MutiCom sendte et krav til inkasso selv om jeg hadde fått telefonisk støtte fra, og sendt skriftlig klage til Forbrukerrådet. Da Forbrukerrådet begynte å behandle saken, påsto MultiCom at kravet var frafalt tidligere, men da jeg ringte inkassobyrået kunne de fortelle at kravet var frafalt samme dagen som MultiCom skrev til Forbrukerrådet at det ikke eksisterte noe krav. Multicom spekulerte altså i at jeg ville gi meg og betale et ugyldig krav, men ga seg med en gang de fikk vite at Forbrukerrådet ville behandle saken. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Ja, de Multicom-folka er noen fordømte svindlere. Systematisk utnytting av kunder er det de driver med. Karnøfle... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hei! Veit om denne tv2 hjelperdeg saken... Men,no nylig (siste utgave) av Pcworld Norge (veit ikkje om den er komt i butikkane..Eg abbonnerer) så fekk Multicom ros for god kundeservice... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 De prøver bare å slikke seg oppover igjen. Dessuten; Hva skal du med god kundeservice når de dolker deg i ryggen dagen etterpå? Lenke til kommentar
Odden Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 jeg har hørt om den saken. har aldri opplevd noe sånnt hos Multicom. Jeg har bare gode erfaringer med de. er fast kunde hos de, greitt nok at prisene er litt høyere enn andre webshopper men jeg vet at jeg får varene og jeg vet jeg får svar viss jeg har problemer med maskinen og det betaler jeg gjerne litt mer for. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Heisann. Har selv handlet fra Multicom ved flere anledninger, og aldri hatt noe problemer. Var rask levering, og prisene var greie nok (så vidt jeg husker). Tenkte bare jeg skulle nevne det :smile: Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Har handlet ein gang hos Multicom. Bestillte ein cd-brenner og noken cd plater. Dette hadde de på lageret. Likevel så tok det fantastiske 2 måneder før de fekk sendt det ut. "Tull med e-postleseren" fekk eg til svar. Viss dette så var tilfelle..,hvorfor la de ikkje ut ei mld på hjemmesiden om det? Slik at folk kunne eventuellt bestille på nytt? Nei,Multicom holder eg meg langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå