inaktiv000 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hei, jeg trenger et webhotell med litt plass (til bilder). Det må støtte PHP (tenkte å kjøre Gallery). Helst gratis, må være uten reklame, men kan sikkert betale litt for det. Har ikke planer om å kjøpe domene, så å få gratis subdomene hadde vært det beste. Noen forslag? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 freewebs.com web1000.com start.no Lenke til kommentar
AndersGustav Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Cliche Webhosting - en femmer pr mnd, bare 40Mb men fri trafikk.. Har forøvrig ingen erfaring med disse selv, så jeg vet ikke mere enn hva som står på deres websider. Rykter vil ha det til at Start.no ikke støtter php lengre... så da ryker vel Galley skulle jeg tro... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Rykter vil ha det til at Start.no ikke støtter php lengre... så da ryker vel Galley skulle jeg tro... De ryktene kan jeg avkrefte her og nå. Lenke til kommentar
kegarden Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg kan informere om at www.cliche.no er et bra webhotell. Billig og bra!! Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Vil anbefale www.scanhost4u.com Den billigste pakken koster 4kr med domene, og er med domene hvis jeg ikke husker riktig for kun noen kroner extra i året. Tenshi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå