oro2 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Hei alle lydeksperter. Jeg trenger litt hjelp her. Jeg har ikke så bra pelilig på lyd så jeg lurte på noen kunne si noe om hvor stor merkbar kvalitet det er på disse to annleggene, mest med tanke på lyd. Eltax MovieBoxx Home Theatre Surround Hitachi DVD Standalon Build-In Surround Receiver Saken er at jeg allerede har Eltax-anlegget, men PS-Data har et tilbud på en pakke med prosjektor og lerret der den Hitachi'en inngår. Hvis det viser seg at dette annlegget er mye bedre enn Eltax'en vil jeg vurdere å kjøpe pakken, hvis de er ca like gode trenger jeg bare prosjektor og lerret eventuelt. Anyone? Endret 15. oktober 2004 av oro2 Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Tror ikke jeg hadde hatt noen store betenkligheter med å bytte ut Eltax Movieboxx med det Hitachi settet der. PS selger jo det settet for nesten 2500,- alene også da. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Ja prisforskjellen er ganske stor, derfor tenkte jeg det muligens var en tilsvarende forskjell i kvalitet. Jeg betalte 800 for eltax (koster nå 1000). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå