eKoFiSK Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Øy, jeg er dum og kan ikke casemodde, forlater herved forumet i protest Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Øy, jeg er dum og kan ikke casemodde, forlater herved forumet i protest ok ? du forlater forumet i protest siden du er så flau over at du ikke kan modde ? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 undrer over hvorfor den heter colorcase jeg... Hehe.. det er jo merke da.. som feks. LianLi Skjønte du sikkert joda.. men merket passa liksom så sinnsykt dårlig Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 ææææææææææ! Må slutte å dra på ferie.. Spesielt når det som var kompiser har LAN, og passordet mitt Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Sitter her og ser ut i rommet, så plutselig ser jeg coveret til Warcraft3 Frozen Throne, da tenkte jeg, kanskje jeg skal lage en frozen throne theme over dette kabinnettet... Noen som har noen forslag til hvordan dette kan gjøres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå