eKoFiSK Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Ja. Da er det tid for meg å starte enda en worklog. Selvom min andre ikke er ferdig Har et Colorcase Imperial kabinett stådende. Det er ikke veldig pent, men jeg kjøpte det fordi det var på tilbud Så hadde tenkt å fikse det opp litt. Navnet er bare foreløpig, bare fant på noe i farta. Det kommer til å bli "snøfarger". Skal lakke selve kabinettet hvitt, lage ny front i børsta (tror jeg det er) aluminium eller stål. Har hull til vindu som har avrunda hjørner, disse skal fikses til 90graders hjørner. Kommer til å ha et par blå og hvite katoder inni. Skal også fikse litt på cd/hdd oppheng. Skal lage større plass ved å fjerne deler av opphenget, vil ha bedre plass til vannkjøling vis jeg noen gang skulle få det. Må vel legge inn noen bilder av kassa. Kassa Front HDD og CD oppheng Hvis noen vet om noen bra steder for sketchupkomponenter(pcdeler) Så kanskje jeg kan mekke en sketchuptegning. Mangler også HK, CPU og PSU for at pcen skal bli komplett....... Hvis noen vil selge noe billig, PM me! Endret 19. oktober 2004 av eKoFiSK Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) sketchupkomponenter ligger på www.bit-tech.net Høres bra ut det du har planer om. Direkte link http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=46003 Endret 15. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Tror dette blir fett!! Stå på!! Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Noen som har veldig lyst til å tegne kabinettet mitt (som på bildene over, bare uten front, men med hdd oppheng og vindu) i sketchup? Også sette inn komponenter (HK og psu) Hvis jeg skal ta flere bilder av kabinettet til tegninga så bare si ifra! Har ikke veldig skills i sketchup, sliter med å plassere komponenter PS: liker smilies! Endret 16. oktober 2004 av eKoFiSK Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 kan bli tøft detta... stå on! DAL,REKER Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Funker denne link i en vanlig pc??? Eller vet noen om noen steder man få kjøpt cd/dvd- rom som er bilstereo style( sånn at cden ikk er i en skuff, bare dytter den inn) Lenke til kommentar
zyp Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Funker neppe, ettersom den sannsynligvis har en spesiell kontakt. Det du vil ha er slot-in CD/DVD, mange plasser de selger det, men jeg vet ikke om noen eksempler sånn i farta. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Er ikke dette samme kabinett? http://www.bit-tech.net/article/47/ Der har du en del innspirasjon. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Ser bra ut dette ekofisk. Gleder meg til update. Edit: Det kabbinettet på bit-tech er ikke det samme som hans. Endret 16. oktober 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 GOGOGOGO! Thomas, kan du ikke tegne kassa mi i sketchup.... Hmm det var ikke den bit-tech kassa nei... Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Tips til lakkering. Dere vet den juletreepynten du henger opp, sånne hvite snøball kuler. Dem er som sandpapir når du tar på dem, minner skikkelig om snå, hadde vært helmax om du hadde fått slik effekt på kabinettet! Så må du ha snø i vinduet. ( får du kjøpt på sprayboks ) Misteltein osv, lage det skikkelig som et julekabinett! Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) LOL... kan ihvertfall mekke snøspray i vinduet... EDIT: Innlegg nr. 150 Endret 16. oktober 2004 av eKoFiSK Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 undrer over hvorfor den heter colorcase jeg... Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Dette blir bra stao nao pao OffT: GZ med 1337 innlegg Dikky :!: Endret 20. oktober 2004 av Christahh Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 undrer over hvorfor den heter colorcase jeg... Hehe.. det er jo merke da.. som feks. LianLi Skjønte du sikkert Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 GOGOGOGO! Thomas, kan du ikke tegne kassa mi i sketchup.... Hmm det var ikke den bit-tech kassa nei... Joa, skal gjøre det. Men ikke nå . Tar det i morra eller noe da Eller dritbra kabb. Venter på UPDATE!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå