Flexi Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 vel... antar topic'n sier det meste har noen sanger som jeg har lasta ned. men det følger med noe extra , skulle gjerne ha visst åssen jeg fjerner den delen Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 finn deg et redigeringsprogram og klipp vekk det du ikke vil ha Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 kan noen gi meg no forslag på hvilke redigeringsprogram jeg kan/bør bruke? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Adobe Audition. Litt overkill kanskje.. Kan forsåvidt bruke notepad også, men det blir litt vanskelig å beregne hvor mye man skal kutte bort. Endret 18. oktober 2004 av Rikky Lenke til kommentar
klo Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Audacity er et lettvint freeware program som skulle gjøre jobben lett, tror jeg. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) takker og bukker emh... litt of-topic, men hver gang jeg prøver å laste ned en spes. sang så får jeg ikke noe lyd, eller så stopper det opp etter 10 sekunder. noen som vet hva problemet er?? Endret 18. oktober 2004 av Flexi Lenke til kommentar
HyperN Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvis du laster ned med kazaa eller lignende, er det ikke så sjeldent at folk(musikkbransjer og andre) legger ut korrupte sanger til nedlasting.. for at folk skal kjøpe det istedet... Vil tro det er grunnen, spesielt hvis det er kjente sanger... Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 jeg har lastet ned denne sangen en gang før, da var alt ok.. men nå..... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 bruk sony sound forge eller magix music maker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå