Master Casemod Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hei..jeg lurte på hvor på windows jeg kan gjøre sånn at det er ferre oppstarstprogrammer når jeg starter windows? Lenke til kommentar
Hardi Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Gjør følgende: Gå til documents and settings hvor det ligger din personlige mappe. der på startmeny finner du en annen mappe som heter oppstart, så slett det oppstart programmet du vil. Eksampel: D:\Documents and Settings\dittnavn\Start-meny\Programmer\Oppstart Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 ja, men den beste måten å fikse det på er vel å gjøre dette: start->kjør skriv msconfig. velg oppstart. lykke til. Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Denne funker bra!: http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml Lenke til kommentar
Hardi Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Det er Riktig det du sier Wil! Msconfig er den beste måten å gjøre det på! helt enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå