Hardi Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hei! Jeg har lagt en svarfil med navn "winnt.sif" på en floppy disk som jeg skal bruke med Windows CD for en automatisk installasjon. Når jeg begynner installasjon av Windows XP fra CD, så får ikke setup programmet opplysninger fra Floppy disk. Jeg må gjøre det manuelt. Jeg har prøvd flere ganger uten å få det til! håper noen kan hjelpe meg! hilsen Hardi Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hei, sjekk om denn linken til MS kan hjelpe deg, lykke til http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;EN-US;216258 Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hvis jeg ikke husker feil, men det kan jo hende, så har en "default" winnt.sif-fil ikke informasjon om den første delen av setup'en. Det når filene er koiert inn og du har GUI at den er automatisk. Jeg har ikke jobbet med dette på et par år, så jeg husker ikke mer i farten, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå