wiggles Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hei, har akkurat satt sammen en pc, men når jeg går inn i windows så starter alle driverne å installere seg men når det er ferdig så kommer det opp at driverinstallasjonen failet. Og "driveren ikke ment for denne plattformen" , må nevne at jeg ikke har reinstallert Windows.. Men driverne som kom med hovedkortet er installert. Rask hjelp ønskes.. Men ikke noe sånn: reinstaller windows. Er klar over at det bør gjøres men personen jeg skal gjøre det for er ikke interessert i det. Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hvilket hk er det snakk om ( bios innstillinger), og starter du opp så magert som mulig - evt. hvordan ser det ut i enhetsbehandlingen, dvs. hvilke enheter/ drivere mangler eller er '?'-merket btw. hvis personen du bygger for har det travelt (maser), så gjør oppmerksom på det eller fyll kjellern hans med vann Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Operativ system? Hovedkort? Hvilke drivere er det som legges inn? Lenke til kommentar
wiggles Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Bruker driverne som kom på cd'en til NF7 v2.0 Hovedkort. OS er XP home. Er vel helt blank. Men det legges ikke inn noen drivere. Er vel det som er problemet. Får bare opp "driveren ikke ment for denne plattformen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå