Christer1 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Har 2 partisjoner. Men når jeg skal formatere og legge inn XP, så står det at disken er skadet. Er harddisken ødelagt? Får ikke formatert for å legge inn XP, og vil helst ikke skrive over den andre partisjonen, for da mister jeg alt på den, og det er kjipt! Bildene og alt Har ikke kopi av den et sted heller! Klarte å dra ut ledingen da den formaterte, og nå vil den ikke formatere igjen, er det en måte jeg kan komme meg inn der og få lagt bildene og resten av det over på den eksterneharddisken? EDIT: Det gikk å formatere sånn plutselig! Slenger alt over på den eksterneharddisken nå Endret 15. oktober 2004 av Christer1 Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Får ikke formatert for å legge inn XP, og vil helst ikke skrive over den andre partisjonen, for da mister jeg alt på den, og det er kjipt! Bildene og alt Har ikke kopi av den et sted heller! Alltid lurt å ta backup EDIT: Det gikk å formatere sånn plutselig! Slenger alt over på den eksterneharddisken nå Bra det ordna seg Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Klarte å dra ut ledingen da den formaterte Det var flott at den virka etter det stuntet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå