joTAN Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Lastet ned Google Desktop Search i natt og har fått testet det litt... genialt! (Men så liker jeg google fra før også da..) Absolutt verdt å prøve!! Anbefales ! Last ned her joTAN Endret 15. oktober 2004 av joTAN Lenke til kommentar
joTAN Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Funker ikke med Opera? Last ned og legg det i oppgavelinjen? Det gjorde jeg. joTAN edit: hvilke erfaringer får dere med dette? Kjekt lite hjelpemiddel/ bare skrot? OBS! BARE Windows XP eller 2000 m/SP3+!! Endret 15. oktober 2004 av joTAN Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hoii, konge ting. Har ikke fått prøvd den noe særlig, men den så jo konge ut. Sinnsykt mye kjappere enn vanlig windows-søk, om det i det hele tatt kan sammenlignes Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Søk funket veldig bra, men indekseringen låste filer som egentlig var i bruk og laget masse krøll på min maskin. Tror jeg venter på neste versjon. Ellers en meget god ide! Lenke til kommentar
joTAN Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Funker ikke med Opera? Last ned og legg det i oppgavelinjen? Det gjorde jeg. Hmm..klo: mente du at du ikke fikk lastet ned..? joTAN Lenke til kommentar
klo Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Funker ikke med Opera? Last ned og legg det i oppgavelinjen? Det gjorde jeg. Hmm..klo: mente du at du ikke fikk lastet ned..? joTAN Tenkte mer på at den åpnet seg i IE, og gikk ikke an å bruke med Opera når jeg testet... Men ikke så stort problem. Raskere at den åpner IE enn Opera med mindre Opera er i gang fra før. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Denne var genial! Utrolig rask.. veldig greit at den søker gjennom besøkte internettsider også ! Enda et bra produkt fra Google Endret 17. oktober 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Sikkert genialt, men gidder ikke å avinstalere netlimiter for å få brukt det Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Eksisterende offisiell tråd om det http://programmer.no/art.php?artikkelid=11058 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg