PlatinumFlyer Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hmm, VISA for folk under 18 var ganske utbredd, det var interessant. Men siden de eneste gangene jeg har bruk for VISA er når jeg betaler finn.no, gidder jeg ikke å presse banken. Tross alt bare 3/4 år til man blir 18. JoachimR: Stemmer. Det som også er litt utbredt, og som jeg synes er særs koselig, men som kun er hvis foreldre stoler på deg: Søsterkort til pappas Eurocard Gold . Meg vil også ha!! Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg var innom den lokale bankfilialen i dag, jeg skulle ta ut penger. Da jeg spurte om 16-åringer kunne få Visa med kortnummer, sa de at det kun var mulig i spesielle tilfeller, for eksempel hvis man bor i utlandet og trenger et skikkelig Visa knyttet opp mot en norsk bankkonto, og i tillegg må man ha foreldrenes godkjenning. Siden de ikke ville hjelpe, fikk jeg pappa til å ringe sin kundekontakt, og det virket. Han fakset over fullmakt på at han var ansvarlig, og nå er Visa med kortnummer på vei. Så enkelt var det. Hvordan kan man få tak i sånt søsterkort, Joachim? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Humms. Jeg fikk VISA og Amex da jeg var 17. Så lenge en av foreldrene "går god" for deg og signerer under på at de må betale om du ikke klarer det selv går det greit. Hjelper om de er gode kjente kunder i banken også (privat eller gjennom firma). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har ikke søsterkort til pappa jeg , men går ut i fra at du ringer Eurocard eller bestillet på annet vis? Goophy, jeg fikk Amex da jeg var 14. (Men som sagt, har ikke det lenger..) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 14! Hva skulle du med det? Jeg har aldri brukt Amex-kortet og VISA-kortet en gang... Skjønner ikke hvorfor jeg har de engang. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg fikk Amex automatisk på platinium-cardet fra Delta Men som sagt, min far syntes shoppingen min på Radio Shack ble litt i meste laget og for å statuere det litt fant han frem en saks og klippet i stykker kortet. Skal dessuten nevnes at jeg nå har Delta Platinium UTEN Amex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå