Gå til innhold

Wohooo jeg fikk femmer

entonic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(Earendil 15/10/2004 : 16:14) Er ein femmar så bra då?

Tja sånn sett ut ifra at det er vår første engelsk stil og at jeg var best i klassen. tror det er bra ja.

EDIT: Jeg går i åttende.

Endret av Entonic
Lenke til kommentar
jeg fikk femmer på min aller første engelsk stil. jeg var den eneste i klassen som fikk 5. :w00t::w00t:

som vil si at du har skrevet en overflødig, pompøs og usaklig stil :) Det er de som får femmere på min skole ihvertfall. Slik nekter jeg å skrive, så femmerene kan jeg se langt etter :)

Lenke til kommentar
jeg fikk femmer på min aller første engelsk stil. jeg var den eneste i klassen som fikk 5. :w00t:  :w00t:

Bare en velkommst karakter :p

Ja, fikk den første prøven/stilen er altid lett :p

vel, fikk en 3 + da for den første norskstilen min i åttende. tatt i betraktning at jeg fikk 5 i vitnemålet og fikk en 6-er i en avisartikkel jeg skrev, har jeg virkelig forbedret skrivestilen min på de tre årene. *stolt* :D

Lenke til kommentar

For å si det sånn, så synes jeg du skal være stolt av femmeren din. En femmer på den første stilen i åttende er en god prestasjon, da de fleste som kommer ut av barneskolen ikke har en minste anelse om hvordan de skal skrive, hva man skal skrive om osv. (slik var i allefall overgangen fra barne- til ungdomsskole for meg).

Edit: (hold på å glemme det viktigste) STÅ PÅ!!

Endret av tipp-ex
Lenke til kommentar

8. klasse... Hihi. Jeg var framsynt nok til å gi faen i akkurat hva slags karakterer jeg fikk. :wee:

Finfint å gå opp i snitt på videregående mens alle andre går ned. Lærerne på ungdomsskolen var jo så horete at de nekta å gi sekser også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...