Gå til innhold

Salg av gammel cpu?

TCK

Anbefalte innlegg

Hei! Eg har ein gammel Intel i 486 DX fra 1989 og 4 Goldstar ram brikker (til sammen så er dei 16 mb ram). Eg lurte på hvor mye eg kan få for disse på nettet? Har hørt at ein kan få mye for gammelt pc utstyr på nettet...

Håper på gode svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan kanskje få litt for utstyr fra 60,70 og tidlig 80 tallet, men 4MB ram brikker har ikke verd to sure sokker engang :grin:

Og gamle 486'er går det 16 av på dusinet

[ Denne Melding var redigert av: p4power på 2002-05-18 18:06 ]

Lenke til kommentar

Vi har en gammel Intel 386sx 16 Mhz med 5 MB ram (orignalt 2 MB) og 420 + 40 MB Harddisk. Komplett med original 14" Samsung VGA "Høy-stråle" skjerm.

Tør ikke tenke på hva den er verdt engang. Selv om den ser helt ny ut og ikke er noe skader på den, tror jeg vel ikke den er verdt ên sur sokk engang :smile:

Lenke til kommentar

Søk litt på forum om dette. Det finnes flere distroer som kjører via disk-stasjon, uten harddisk. Ja du kan kjøre både 10 og 100 nettverk, dette har ikke bare med cpu og gjøre. Mere med bussene på hk. Men det skulle ikke være noe problem på en 486, det har vært driftet masse servere med de cpu'ene. Hvis du sjekket alle web-serverne rundt om kring, ville du nok enda finne mange som inneholder 486 cpu'er. Som sagt, søk litt på forum etter det med routere, det finnes mange tråder om det.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-05-19 20:28 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-05-19 20:33 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...