tor_erik Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hei! Jeg er med på et spleiselag som skal kjøpe russebil i år. Vi lurte på å kjøre en Dodge RAM 350 til 25000 kr. Bilen er strøken, klar til bruk. Den er dessuten EU-godkjent til en gang på høsten 2005. Noen som har erfaringer med disse bilene? Vil gjerne vite... Takk. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 vet bare at den er kraftig stor og STYGG ikke kjøp den fins bedre russe biler, sånt som volkswagen carawell Lenke til kommentar
highlander Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jo for fanken, Dodge Ram 350 er drit fet som russebil Go for it. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Heilt konge bil, men har dykk råd til bensin ? :-) Er det ikkje slik at denne bilen har ein fem liters motor ? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Heilt konge bil, men har dykk råd til bensin ? :-) Er det ikkje slik at denne bilen har ein fem liters motor ? 6,2 liter faktisk. Fikk et annet tilbud, en Chevrolet (sannsynligvis Starcraft e.l.) til 15 000 kr. Det er vel bra? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Chevrolet har generelt dårlige girkasser og motorer hva 6,2 liter dieselen anngår. De må stort sett overhales ved 200 000km. Jeg hadde en gang tenkt å kjøpe en chevrolet med 6,2 liter dieselmotor av noe slag men i nesten alle annonsene gikk det igjen overhalt girkasse, overhalt motor. Tok hintet og kjøpte noe annet istedet. Men som russebil som bare skal holde over 17.mai så må en Starcraft være ypperlig. Regner med jeg har terget på meg noen Am Car entusiaster her men det får våge seg. Endret 18. oktober 2004 av perpyro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå