Joachim_F Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Interplay har solgt rettighetene til Redneck Rampage-franchisen til Vivendi Universal Games. I tillegg har det kommet frem hvor mye Bethesda betalte for Fallout-lisensen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Woohoo! Et nytt Redneck Rampage! Finn fram Pork-rinds og hagla sier jeg bare! *mimre* Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Kan ikke si det var så utrolig høy pris på Fallout franchisen egentlig:) Men Redneck Rampage, det kan bli litt kult med en oppfølger der, om det gjøres ordentlig:) Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Kan ikke si det var så utrolig høy pris på Fallout franchisen egentlig:) Sant, men samtidig eier de enda franchisen, de har bare solgt lisensen til å lage Fallout 3 til Bethesda. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hmm, ja sant, Håper hvertfall på noen nye gode spill i fremtiden! Lenke til kommentar
snilefisken Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Så... Noen som vet om det kommer en etterfølger snart eller? Jeg trenger mer redneck hagleskyting og grisegrynting. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Flott bump. Men et nytt Redneck spill hadde passet bra. Husker hvor gøy jeg hadde det med å springe rundt med hagle og skyte høns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg