Gå til innhold

Måtte Valgerd Svarstad Haugland Brenne!

Anbefalte innlegg

Les denne:

http://www.itavisen.no/art/1304627.html?PH...1382d5d27b6be4b

Dette gjør deg til en kriminell hvis du legger en cd du har kjøpt inn på pcen og dretter legger den som en mp3 fil på din ipod.

Hun ligger nå nummer 1 på min hatliste. Jeg finner ikke ord, hvordan er det mulig?

Måtte hun og hele hennes møkkaparti brenne! :mad:

Skal vi la Valgerd leke gud over norge og Norges datanerder?

Ta opp tastaturene gå inn på www.krf.no og send motstandsmailer!

Vive la ressistance!

Endret av Fredric
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viser til innspill fra Valgerd Svarstad Haugland Ang. fildelingforbud i norge...

( http://www.itavisen.no/art/1304627.html?PH...1382d5d27b6be4b )

Ville bare si at på vegne av alle jeg kjenner som regelmessig laster ned og fryder seg med både mp3 og avi/mpeg og image-cd filer at Valgerd tar faen meg opp kampen mot en jævla umulig fiende, om USA ikke kunne vinne i Vietnam, så skal faen meg ikke KrF vinne kampen om fildelinga... "Bredbånd til folket" hva faen trodde dere vi trenger opptil 24 mbps linjer til? Lese en f***ings mail? KrF står faen meg for det mest forjævelige Norge har å by på per dags dato, det er en sakm at dere kaller dere "Folkeparti" når dere ikke ser folkets behover, kast ut noen innvandrere, ikke ødelegg moroa og friheten de fleste ungdommer,/voksne fra 12-50har idag, om dere gjør det kan jeg faen meg si med 100% sikkerhet at dette er en kamp dere ikke kan vinne, det går en grense for hvor mye glede dere kan ta fra folket, og dere har faenmeg nådd den grensen.

Gjerne mail Valgerd med dette, og si at jeg, og MANGE andre ville likt å ha en jævla debatt om dette...

Dessuten bryter dere lover ved å si at " konvertering av kopibeskyttede filformater bli forbudt." dette strider med alle regler om egeninnkjøpte varer, og privat bruk. personlig mener jeg at KrF er bortimot det dårligste partiet i Norge, og dere mister faen meg mange potensielle stemmere om dere får dette gjennom...

Håper dette får det møkkapartiet til å sperre opp øynene :p

(antagelig ikke)

EDIT: leif kan ha sneket seg innom... uten billett, vel og merke :S

Endret av Arnulf Hitchler
Lenke til kommentar

Haha, ikke lov å konvertere kopibeskyttede ting, faktisk.

Fy faen, det går for langt. Man KJØPER musikken, og bør få lov til å bruke den til det man selv vil, hvor man selv vil. :shrug:

EDIT: enig med ratata, og dropp rasisme-hintingen.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Haha, ikke lov å konvertere kopibeskyttede ting, faktisk.

Fy faen, det går for langt. Man KJØPER musikken, og bør få lov til å bruke den til det man selv vil, hvor man selv vil. :shrug:

EDIT: enig med ratata, og dropp rasisme-hintingen.

Har sendt mail til KrF, hvor jeg har poengtert nettopp dette. Men ellers har jeg ingen problemer med fildelings/nedlastingsforbud. Ikke så veldig ihvertfall. Kanskje en løsning kunne være at det ble lovlig å laste ned det man allerede har kjøpt. Men da måtte det være noen som brøt loven da de delte den...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...