KoKo_ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hei! Har lest litt på forumet, finner ikke forklaring på dette. Har aktivert Cool'n Quiet etter oppskrift fra hw i guide. Min CPU amd64 3000+ vil bare skru ned fra 10*201 til 9*201MHz. Skal det være så liten forandring? Har prøvd alle de forskjellige strømstyringsoppsettene. Taskmanager viser 99% ledig CPU. Hvordan får jeg frekvensen enda lavere når jeg ikke bruker pc'en til noe tungt? Sindre Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har du husket å laste ned cpu-driverne da? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Lastet ned driverne til AMD som var linket på HW-guiden og installerte. Endret 15. oktober 2004 av KoKo_ Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Mulig du har høy temp på CPU?? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Den ligger i underkant av 50 grader... Men det bør vel ikke bremse nedsettelse av hastighet om den er for høy eventuelt? Burde jo hjelpe på tempen at farten settes ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå