Jesper Karsrud Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Har laget et vektorbilde, og nå skulle jeg hatt en fet ouline rundt hele formen... Hvordan gjør jeg dette... Har prøvd med denne måten, men den fungerer ikke: Ctrl+A -> Ctrl+C -> Edit -> Paste in Back.. Så skal jeg groupe alle objectene i med Pathfinder, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det... Har prøvd å groupe via Objects også, men det fungerer like dårlig... Det som skjer er at alle objektene får fet ouline, ikke bare rundt.. Vektoren kan sees her, selv om den fortsatt er WIP: Vektor! Edit: la denne feil sted... Rapporterte meg selv jeg Endret 15. oktober 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Denne er nok feilpostet du Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Takk Jeg fant ut hva jeg hadde gjort feil.. Det var bare en feil i måten jeg hadde satt opp layerene min på, så nå funker det fin fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå