Moveman Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Les mer her Måtte jo komme før eller siden Fant ikke artikkel fra HW så jeg tok linken fra itavisen Endret 15. oktober 2004 av Moveman Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hvis det slår gjennom tror jeg hun kommer til å få en merkelig død om kort tid Når ikke store firma som jobber med kopisikring og FBI driver med anti pirazy jakt så klarer ihvertfall ikke hun å stoppe det *Ler dumt* Lenke til kommentar
Jave Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hehe, lykke til! dessuten tror jeg ikke det er så lurt å kriminalisere nesten alle mellom 12 og 24 Lenke til kommentar
Folo Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hvis det slår gjennom tror jeg hun kommer til å få en merkelig død om kort tid det må være lett å ha så lite i hodet som hun har Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hehe, lykke til!dessuten tror jeg ikke det er så lurt å kriminalisere nesten alle mellom 12 og 24 Det må de bare gjøre, blir mange bøter som ikke kan betales så da fyller de opp fengsel så virkelige kriminelle, psykopater og mordere går på gaten istedenfor 14'iser som hører på Ipod'en sin og ikke gjør noe stort værre enn å hente seg ettpar nye låter i uken. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Det er bra ressursene til staten blir brukt fornuftig. Politiet (eller kven det nå er) har jo så lite å gjere på. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 uff...uff...uff.. Måtte jo komme.. håper bare at det ikkje blir noe av.. Men det er jo rein og skjær idioti, dei burde heller ta tak i langt viktigere problem.. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Selv om det er ulovlig, tror du at "mannen i gata" plutselig vil stoppe å gjøre det? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Veldig bra - har ventet lenge på at det skal komme ordentlige regler angående dette. Legg merke til at ikke fildeling i seg selv vil bli forbudt da - kun deling av opphavsrettighetsbeskyttet materiale. Med andre ord vil ikke dette gå utover andre enn de som tar det som en selvfølge at musikk, filmer og spill skal være gratis. Materiale der opphavsmannen/firmaet har gitt tillatelse til at dette kan kopieres og brukes uten vederlag rammes selvfølgelig ikke. Endret 15. oktober 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Og skattepengene våre skal i større grad brukes til å støtte artistene, mens vi fortsatt må betale samme summen for en cd. Idioti er en underdrivelse. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) *lese bedre neste gang* Endret 15. oktober 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hva med konsentrere seg om de virkelige problemene, det har jo vært bevist at i noen tilfeller øker salget for plateselskapene. Man laster ned 3-4 sanger og hvis man liker det man hører kjøper man hele albumet. Hvordan skal de håndheve denne loven, begynne med razzia? Med tiden blir vi vel satt under overvåkning 24 timer i døgnet. De har råd til å bruke en masse millioner på dette, men flere steder i landet har ikke kommunene råd til å ha gatelysene tent om natten.... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ja, la oss stoppe å løse drapssaker og heller få 15åringene som har lasta og delt noen sanger i fengsel... Den ideen likte jeg godt... Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg vil bare komme med et usaklig innlegg, uten begrunnelse: Jeg hater Valgerd Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 PANG! Obs, der gikk hagla av. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Valgerd Svarstad kan brenne for min del Lenke til kommentar
t_k Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Nå er det på tide å få kastet denne regjeringa på dynga! Hvor mange prosent poeng i oppslutning har regjerings partiene??? Jo. Til sammen har di mindre enn AP!!! Endret 15. oktober 2004 av t_k Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hva er vel dette å ta på vei for da? Det er ingen som gjør slikt likevel Og noen folk må jo få lov til å være sultne eller syke i veldig lang tid før de kan få hjelp. Nei dere, jeg syns dette er den beste bruken av mine skattekroner jeg har sett på veldig lenge. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Sikkert siste skrik for å få oppmerksomhet, må jo lage noe nytt å bråke om. Det er andre enn henne som bør komme med slike forslag, folk med LITT peiling, ikke politiker idiotstuntsom dette. Blir bare bråk av det uten at det fører til noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg