b0ne Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Hei, er det noen som vet hva det koster å si opp et abonnent i netcom som har bindingstid? 1500-2000? det er det jeg trodde først, men så leste jeg noen paragrafer i vilkårne deres. http://netcom.no/NyttAbo/aktivtalk.html?fane=vilkar Blar man seg nederst til tileggsavtalen, også punkt 5, så står det at det koster bare 600 kr. for å så bli nedskrevet pr måned. Lurer ikke netcom da kunder som vil si opp avtalen sin? sitat fra vilkårne "Ved oppsigelse av abonnementet før utløpet av 12 måneders perioden, vedtar kunden for å betale gebyr til NetCom på kr 600,-. Gebyret nedjusteres kvartalsvis utover i bindingsperioden. " Endret 15. oktober 2004 av b0ne Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 vil neppe tro det bare er 600, men hvorfor ikke ringe kundeservice? de har jo åpent 24t døgnet Lenke til kommentar
b0ne Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 jeg ringte kundeservice, han sa ca 1500 kr til meg, men så henviste jeg til de greiern i vilkårne, Han sa at det var greit. Han sjekka nettsida å sa siden d står der, så var det greit. Mer vet ikke jeg, hva har andre opplevd? Lenke til kommentar
Tobe Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hei på deg. Alle som har kjøpt netcom abo før 1 jli eller 1 august må betale 1500kr for brudd på bindingstid. Alle abo kjøpt etter gitt dato betaler etter slik trappetrinnmodul.. skjønner?? Lenke til kommentar
b0ne Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) men hva med det i vilkårne da? og han kundeservicemannen sa at siden d stod der, så var d riktig. Ps, jeg vet at jeg er en paragrafrytter :!: Endret 15. oktober 2004 av b0ne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå