ray001 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har tenkt å kjøpe meg en Samsung E700 og lurer på noen ting. 1.Er det mulig å kopiere telefon listen over til PC og redigere listen på PC, evt bare for lagring på PCen? Trenger jeg noen form for software?Word/Exel på PC? 2.Er det mulig å få bilde opp av dem som ringer(forutsatt en har tatt bilde av dem først ) 3.Den er vel vært 300kr som den selges for viss en kjører Tele2 abb. fra før og skal forsette med det abb. Ja jeg låser meg for 12mnd men ok skal gå med på det Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Har tenkt å kjøpe meg en Samsung E700 og lurer på noen ting. 1.Er det mulig å kopiere telefon listen over til PC og redigere listen på PC, evt bare for lagring på PCen? Trenger jeg noen form for software?Word/Exel på PC? 2.Er det mulig å få bilde opp av dem som ringer(forutsatt en har tatt bilde av dem først ) 3.Den er vel vært 300kr som den selges for viss en kjører Tele2 abb. fra før og skal forsette med det abb. Ja jeg låser meg for 12mnd men ok skal gå med på det Ok, da har jeg fått noen svar, men lurer forsatt på 1.Er det mulig å kopiere telefon listen over til PC og redigere listen på PC, evt bare for lagring på PCen?Trenger jeg noen form for software?Word/Exel på PC? Setter stor pris på hjelp av en eller anne sort Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Flyttes til kjøpshjelp for mobiltelefoner Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 1.Er det mulig å kopiere telefon listen over til PC og redigere listen på PC, evt bare for lagring på PCen?Trenger jeg noen form for software?Word/Exel på PC? Setter stor pris på hjelp av en eller anne sort kan ikke garantere deg, men jeg går absolutt ut ifra at med datakabel kan du synkronisere din E700 med outlook, med medfølgende software eller fra samsung sin internettside. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) 1.Er det mulig å kopiere telefon listen over til PC og redigere listen på PC, evt bare for lagring på PCen?Trenger jeg noen form for software?Word/Exel på PC? Setter stor pris på hjelp av en eller anne sort kan ikke garantere deg, men jeg går absolutt ut ifra at med datakabel kan du synkronisere din E700 med outlook, med medfølgende software eller fra samsung sin internettside. Det er visst IR på telefonen, og det har jeg på PCen og. Edit Er det programer som trengs for å "bytte" over tlf liste ect til pc fra tlf og mottsatt? Hvordan gjøres dette? Endret 26. oktober 2004 av Ray001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå