ousman8 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg har hatt problemer med å åpne en mp3-fil i Pinnace Studio 9 som jeg skal bruke som bakgrunnsmusikk. Når jeg åpner katalogen filen ligger i, dukker den ikke opp blant tilgjengelige filer. Dette gjelder ikke alle mp3-filer. Jeg skal ikke påstå at jeg har rippet den fra en CD eller lastet den ned på betalingstjenester. Den kommer fra gode(?) gamle Kazaa. Men det gjør de andre filene også, og de har jeg ingen problemer med. Når jeg ser på properties for filene, oppdager jeg at problemfilen ikke har noen opplysninger om at det er en musikkfil (med opplysninger om artist, spilletid, bit-hastighet, osv). Jeg har ingen problemer med å spille den i en hvilken som helst audio- eller videospiller. Er det noen som vet hva som kan være problemet - og om det er mulig å gjøre noe med det? PS Det er ikke (bare) for å være gjerring jeg laster ned gratis og bare nesten lovlig musikk, men av og til trenger man en liten snutt eller strofe fra en sang det er vanskelig (og dyrt for så lite) å få tak i i butikken. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jada, jeg later som jeg bare leste emnet ditt. Er du sikker på at det er en MP3 og ikke .wma eller lignende? jeg har hørt lignende tilfeller angående wav-filer, men ikke MP3. Sikker? Lenke til kommentar
serialkil Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) edit: løste problemet mitt som jeg senere så at ikke var akkurat om topic. Fant ikke noe slette knapp. Så post kan slettes av admin Endret 17. oktober 2004 av serialkil Lenke til kommentar
ousman8 Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Sikker på om det virkelig er en mp3-fil? Tja, hvordan kan man være sikker på noe i disse ulvetider? Jeg lastet det ned som en mp3-fil og jeg kjører den som en mp3-fil, men hvordan kan jeg sjekke om det virkelig er en mp3-fil? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 http://www.dtek.chalmers.se/~d2linjo/mp3/mp3tool.html ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå