gunrunner Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Hei! Jeg har skaffet meg 3 USB enheter men har bare 2 porter på PC'en, hvilke løsninger er tilgjengelig? Jeg har sett at det finnes PCI kort med ekstra USB porter, men er det mulig å koble flere enn 1 USB enhet til en allerede eksisterende USB port på PC'en? Mvh Gisle Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 En USB-hub til 300,- burde vel holde. :smile: Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Kjøp ein USB-hub. Dei er ganske billege og funkar glimmers. Og da kan du bygge utover ja, med fleire portar på kvar. F.eks har skjermen min innebygd 4-port USB-hub, som tek opp ei kontakt på HK, slik at eg har 5 kontakter til saman. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 USB-HUB er en holdbar løsning, men ikke koble til enheter som krever alt for mye strøm med mindre HUben har egen strømforsyning. Det kan PC-en komme til å like dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå