IwwY^^ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hei! Har nå funnet ut at det må være et problem med selve kontrollenheten jeg har på mine Logitech Z-680 høytalere.. Jeg tenkte å kjøpe et 2.1 system, men det er jo utrolig dumt å bare gjemme bort dette høytalersettet når det er bare kontrollenheten som mangler. Så er det noen som vet hvor jeg kan gå for å få kjøpt/erstatning for den gamle kontrollenheten? Logitech sin kundesupport er det jo bare å glemme, de svarer ikke på telefon, ikke har de en enkel mailadresse og sende til heller. Dette synes jeg var utrolig dårlig av Logitech. Mvh Even Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hmm... hvis du er heldig så kanskje du får et logitech z-5500 system i stedet for z-680 hvis du prøver og sende det inn elns Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Hmm, vet jo ikke om de i det hele tatt lar meg sende det inn.. Får som sagt ikke kontakt via "kundeservice" Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 vell, har lest mange historier om folk som har gjort det... men syns det er dårlig av logitech og ikke svare på mail osv... Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Er ikke det at de ikke svarer på mail, de har ingen mailadresse på hjemmesiden dems. Dette burde jo vært elementært synes jeg? Telefonen dems svarer dem heller ikke på. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) hmm... er vell ingen annen ting og gjøre en å prøve på nytt i ny og ne.... men rart i de ikke har mail adresse da Endret 15. oktober 2004 av ViPeR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå