Gå til innhold

Batteritid på siemens

hans A

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IR bør selvsagt være avskrudd.

Animert skjermsparer bør skrus av.

GPRS kan også skrus av (sett det på en hotkey så kan du aktivere/deaktivere met ett tastetrykk)

La mobilen lade over natta og legg den gjerne på lading selv om den ikke er helt tom også.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor man må skru av alt?

Har en Nokia 7600 jeg, har alltid på Bluetooth, IR og GPRS, mitt varer i 6-7 dager.

Har though bare dårlige erfaringer med batteriene til Siemens.. men selvfølgelig, de er sikkertgode de og. :ermm:

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor man må skru av alt?

Har en Nokia 7600 jeg, har alltid på Bluetooth, IR og GPRS, mitt varer i 6-7 dager.

Har though bare dårlige erfaringer med batteriene til Siemens.. men selvfølgelig, de er sikkertgode de og. :ermm:

Jeg hadde også nokia tidligere. Det er derfor jeg reagerer på

batteritiden.

Alle nokia telefoner jeg har hatt tidligere har holdt i 6-8 dager.

Lenke til kommentar

Jeg har de meste på på min Siemens S65 og den holder lett i 5-7 dager.

Aldri hatt dårlige erfaringer med batteriene på andre Siemens-mobiler heller (har 43 stk nå).

Sålenge man lader over natta og passer på at batteriet aldri går helt tomt, så holder de i allefall meget bra for meg :)

Hvis man vil ha enda lengre standby kan man få et service-verksted til å justere ned signal-styrken på mobilen (Siemens har generelt bra signalstyrke på mobilene sine).

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man lade siemens telefonene hele natten?

Med nokia holdt det med 2-3 timer før de var helt oppladet.

Der kunne man faktisk også se om den var helt oppladet.

Det er ikke mulig på siemens(C65). Der vises ladesymbolet

helt til du trekker ut kontakten.

Lenke til kommentar

nei, nei, det er ikke noe feil med din! har selv en Siemens C65 (veldig fornøyd!) har hatt den siden begynnelsen av juli, jeg begynte å lure på hvorfor batteriet var så dårlig, jeg og. men etter at jeg hadde hatt den i ca. en-to uker så funket den fint, med ir, gprs og animerte skjermsparere i minst 4-7 dager etter som om jeg brukte kameraet osv. da hadde jeg oppdatert fw'en til versjon 8.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...