m-momr Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hei hvor finner man norsk/elselsk sp2 exe fil, skal reinstallere sp2 for og se om det fixer pc'en min. så etter det på windows.com men fant det ikke, vet noen om det ligger ute, eller ligger det bare på windowsupdate? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Noko grunn til at du ikkje vil bruke windows update? Uansett så er det vel dette du er ute etter. Du som er 200% addicted to google, må da søke der først Endret 15. oktober 2004 av zeph Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Nei, jeg skal ha Windows XP Service Pack 2 som exe fil. ikke Windows XP Service Pack 2 Network Installation Package for IT Professionals and Developers. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 "Help, i need somebody, help not just anybody, help, u know i need someone, heeeeelp" Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe ikkje veit eg kva du meiner med exe fil, men eg trur at endinga .exe burde ha noko med saka å gjer det er den fila zeph linka til du skal ha. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 exe fil mener jeg ikke via windows update! WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe er for: Network Installation Package for IT Professionals and Developers, jeg skal ha VANLIG, sp2. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 grunnen er at jeg skal reinstallere sp2 for og se om det kan fixe pc'en min. jeg kan jo egentlig bare avinstallere sp2 og å installere den igjen, men det beste hadde vert og reinstallert sp2 med en exe fil. fordi jeg kan ikke reinstallere sp2 med windows update. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 grunnen er at jeg skal reinstallere sp2 for og se om det kan fixe pc'en min.jeg kan jo egentlig bare avinstallere sp2 og å installere den igjen, men det beste hadde vert og reinstallert sp2 med en exe fil. fordi jeg kan ikke reinstallere sp2 med windows update. Du kan vel avinstalere først, og så laste ned på nytt, og instalere. Burde funke bra det. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 grunnen er at jeg skal reinstallere sp2 for og se om det kan fixe pc'en min.jeg kan jo egentlig bare avinstallere sp2 og å installere den igjen, men det beste hadde vert og reinstallert sp2 med en exe fil. fordi jeg kan ikke reinstallere sp2 med windows update. Du kan vel avinstalere først, og så laste ned på nytt, og instalere. Burde funke bra det. jojo, men... ok da, da gjørje det Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exeikkje veit eg kva du meiner med exe fil, men eg trur at endinga .exe burde ha noko med saka å gjer det er den fila zeph linka til du skal ha. siterer meg sjølv, legg merke til det som står med utheva skrift. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exeikkje veit eg kva du meiner med exe fil, men eg trur at endinga .exe burde ha noko med saka å gjer det er den fila zeph linka til du skal ha. siterer meg sjølv, legg merke til det som står med utheva skrift. legg merke til det som står med utheva skrift. ? (hva mener du? "fila zeph linka?") [kan ikke så mye om dette jeg] Endret 16. oktober 2004 av m-momr Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe er for: Network Installation Package for IT Professionals and Developers, jeg skal ha VANLIG, sp2. Dette ER den vanlige versjonen. Det finnes ingen andre versjoner untatt denne og den du får via Windows Update. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 ja, den exe fila som flere her har linka til er den rette. hvis du ikke skal ha Networks installation å ikke laste den ned fra Windows update må du vel lage den sjøl hehe. den exe fila du skal ha ligger på rundt 266 MB mener jeg å huske. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 ok, så selvom det den heter: "For Network Installation Package for IT Professionals and Developers" så er det den vanlige? ok i såfall så er den grei, (var litt treig der jeg) :!: Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 jepp, nøyaktig den samme som vanlig versjon. du kan trygt laste den ned. Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Men, finnes det en NORSK sp2 exe? Lenke til kommentar
kamus Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Her er engelsk versjon: SP2 Engelsk Her er norsk versjon: SP2 Norsk Ellers er det greit å søke på Microsoft sine sider. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hva med å bruke SP2 cd ? du kan bestille den her: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...us/default.mspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå