Cluster1 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hei. Jeg har ett pikant problem jeg trenger hjelp til. Saken er at jeg har ett Creative Audigy SB kort med utgang for to vanlig, billige desktop-høyttalere med innebygd forsterker i. I tillegg har jeg ett Logitech USB 200 headset m/mic som er tilkoplet USB port. Problemet er at jeg finner ikke ut hvordan jeg skal stille inn slik at jeg har lyd i både headsettet og høyttalerene, og samtidig bruke mic'en på headsettet. Veldig praktisk om jeg ligger på sofaen og noen ringer inn på Skype til meg, at jeg da kan skru av høyttalerene manuelt med bryteren og fremdeles bruke headsettet uten å måtte inn i kontrollpanel å trykke først. Slik jeg har det nå er enten lyd og mic i headsettet ok, og ingen lyd i høyttalerene eller lyd i høyttalerene og hele headsettet deaktivert. Skjønner det ikke for lydkortet driver vel ikke USB headsettet? Håper på mange svar her, og at minst ett av dem er riktig og behjelpelig.. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei! Om du framleis heng med; fann du noko løysing på dette? Er det mogeleg å mixe lyd frå USB-lydkortet over på det vanlege lydkortet? Evt.: Kan ein sei at lyden frå ein aplikasjon skal gå ut på to lydkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå