Gå til innhold

Aopen EA65 mot Shuttle SB81P

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en Bareboune pc, har vurdert Aopen EA65 mot Shuttle SB81P.

Jeg skal benytte denne som en Stue-pc med visning av TV-bilder på storskjerm via Projektor. Altså ikke tunge spill på denne pc.

Jeg er ute etter en pc som har en Instant-on mulighet (Oppstart av radio/tv/musikk på sekunder) samt bra bilde fra TV. Hva anbefaler dere av den erfaringen dere har med Barebone da tenker jeg på alle modeller ?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du er ute etter Instant-on mulighet, så er det ikke så veldig mye du har å velge i da. Msi Mega 180/651/865, AOpen EA65, og Epox eX5-300S. Shuttle kan du helt se bort ifra hvis du er ute etter denne type funskjon, sistnevnte epox, kan så vidt jeg vet bare spille av cd'er i instant on mode.

Siden du har vurdert EA65 og SB81P, antar jeg du er ute etter et intel basert system. Da står vi igjen med tre mulige kandidater til dine krav;

Msi Mega 651

Msi Mega 865

AOpen EA65

De to siste er basert på samme chipsett, og har stort sett de samme mulighetene, EA65 har dog integrert tv kort, og gbit lan pluss at den kan dvd'er i instant-on modus. Mega 865 har Wlan, og jeg tror den kan brukes som tv-tuner hvis du kjøper et Msi Tv@Anywhere pci kort, men ingen av de andre nevnte funskjoner hos EA65.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...