John Kr Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Hei dere Er det noen som har erfaringer med å oppgradere software'en på router SMC 7004. Har hørt at noen har prøvd med det resultatet at den ikke virket mere. Det er kommet flere oppgraderinger siden jeg kjøpte min SMC. Jeg har litt problemer med å komme meg på nett (bredbånd), denne har problemer med å finne IP adresse. John Kr Lenke til kommentar
christt Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Dette skal gå problemfritt, last ned nyeste firmware fra http://www.smc.com. Pakk ut filen, gå på tools (tror jeg), brows etter .bin filen du pakket ut, oppdater... Gjorde dette på akkurat denne routeren for noen dager siden, gikk som en drøm! Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 18. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2002 Skal jeg benytte kabelen fra nettverkskortet til routeren, eller noen andre kobler?? Skal jeg koble fra de andre kablene som andre PC'er, printere osv?? John Kr Lenke til kommentar
christt Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Du trenger ikke koble fra noe som helst... PC'n skal bare være koblet til slik som til vanlig, når du er på nettet... Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå